کد خبر 784134
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۰
OnePlus

شرکت OnePlus اعلام کرد که گوشی وان‌پلاس ۶ زودتر از موعد و تا انتهای سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.

به گزارش مشرق، در سال ۲۰۱۷ به سر می‌بریم، جایی که گوشی‌های هوشمند قیمتی معادل تلویزیون های گران قیمت دارند. شرکت های سازنده گوشی های هوشمند در حال رقابت با یکدیگر هستند تا هریک بتوانند جدیدترین تکنولوژی را در این عرصه وارد کنند و از سایر رقبا پیشی بگیرند.

نتیجه این رقابت عرضه گوشی هایی است که بیش از ۱۰۰۰ (حدود ۴ میلیون تومان) قیمت دارند. در حال حاضر گوشی های نوت ۸ سامسونگ و آیفون X اپل، اولین گوشی‎هایی هستند که به این درجه از قیمت رسیده اند. همچنین ممکن است هواوی میت ۱۰ و گوگل پیکسل ۲ نیز قیمتی بسیار بالا نزدیک به دو گوشی یاد شده داشته باشند.

یکی دیگر از گوشی هایی که توقع می‌رود قیمتی بسیار بالا داشته باشد گوشی وان‌پلاس ۶ است که شرکت وان‌پلاس قول داده بود در سال ۲۰۱۸ آن را روانه بازار کند. اما گویا برنامه های این شرکت تغییر کرده است. به این شکل که گوشی وان‌پلاس ۵ تی که قرار بود تا پاین ۲۰۱۷ عرضه شود، به سال ۲۰۱۸ موکول شد و شرکت وان‌پلاس قصد دارد در سال ۲۰۱۷ یکراست به سراغ گوشی وان‌پلاس ۶ برود و آن را عرضه کند.

گمانه‎زنی‎ها نشان می‌دهند که گوشی وان‌پلاس ۶ نیز از تکنولوژی و سخت افزار بسیار قدرتمندی بهره می‌برد و احتمالا قیمتی معادل چهار گوشی یاد شده خواهد داشت.

با این تفاسیر باید در انتظار افزایش قیمت بیشتر گوشی های هوشمند در سال‌های آینده باشیم، زیرا یکی از موضوعات مهمی که متاسفانه در حال حاضر شرکت های بزرگ ساخت گوشی هوشمند در حال رقابت بر سر آن هستند، قیمت بسیار بالای گوشی هایشان است و اولین بار این رقابت را شرکت اپل در ماه گذشته و در مراسم رونمایی از آیفون X آغاز کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس