نقشه شمال حماه.jpg

ساعاتی پس از اشغال روستای ابودالی، موج جدید حملات تروریست ها برای اشغال روستای المشیرفه هم آغاز شد و نیروهای سوری با تخلیه مناطق شمالی و جنوبی روستا، به سمت روستای «ام تریکیه» عقب نشینی کردند.

به گزارش مشرق، عناصر تروریستی جبهه النصره در ۴۸ ساعت گذشته، حملات گسترده ای را علیه مواضع نیروهای ارتش سوریه در جنوب استان ادلب برای اشغال روستاهای « ابودالی و المشیرفه» انجام دادند؛ شب گذشته، تروریست ها پس از درگیری های سنگین موفق شدند بخش هایی از روستای « ابودالی» را به اشغال خود درآورند.

صبح امروز هم تروریست های جبهه النصره با ۹ خودروی انتحاری مواضع نیروهای ارتش سوریه را در جنوب روستا ابودالی هدف قرار دادند و در نهایت موفق شدند این روستا را به طور کامل اشغال کنند؛ پس از این حملات سنگین، نیروهای سوری به سمت روستای « المشیرفه» عقب نشینی کردند.

اما ساعاتی پس از اشغال روستای ابودالی، موج جدید حملات تروریست ها برای اشغال روستای المشیرفه هم آغاز شد و نیروهای سوری با تخلیه مناطق شمالی و جنوبی روستا، به سمت روستای « ام تریکیه» عقب نشینی کردند. در جریان حملات تروریست ها، تعدادی از نیروهای ارتش سوریه کشته و زخمی شدند.

در حال حاضر، درگیری ها در حومه جنوبی روستای « المشیرفه» ادامه دارد و تروریست ها درصدد هستند این روستا را به طور کامل به اشغال خود درآورند؛ در ۱۲ ساعت گذشته، ۶۰ تن از تروریست های جبهه النصره در جریان درگیری ها به هلاکت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    23 5
    این بیشرفها رو بمباران کنید . بمباران وسیع
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    6 8
    جای نگرانی نداره. داعش با کریدوری که ارتش سوریه و روسیه از شرق حما براش باز کردن مانع پیشروی مخالفان اسد خواهد شد.
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
      5 3
      کمک به داعش کار همیشگی امریکا و متحدانشه. بعد هم جبهه النصره "مخالفان اسد" نیستند , تروریست هستند همانند داعش. اتفاقا اونها هم زیر چتر حمایتی امریکا هستند!
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
      6 4
      یعنی تو داعش رو بهتر از مخالفان دولت میدونی ؟
    • IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
      3 3
      صنعتی میزنی یا سنتی منافق؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس