کد خبر 783885
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
ستاره های فوتبال

تصور روسیه 2018 بدون ستارگانی چون لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، بوفون و گرت بیل دشوار خواهد بود.

به گزارش مشرق، امشب و فردا آخرین روز مرحله مقدماتی جام جهانی در سراسر دنیا برگزار شده و تکلیف همه تیم هایی که جواز صعود مستقیم را به دست می آورند مشخص خواهد شد.

عموم هواداران همیشه علاقمند به حضور همه ستاره ها در جام جهانی هستند، پس در ادامه ستاره هایی که امکان غیبت شان در روسیه کم نیست را بررسی خواهیم کرد؛

آرین روبن (هلند)

با توجه به حضور فرانسه و سوئد در رتبه های اول و دوم گروه A، هلند قاعدتا روسیه 2018 را نیز همانند یورو 2016 از دست خواهد داد.

این اتفاق بدان معناست که هواداران فوتبال در تابستان آینده قادر به تماشای آرین روبن و خیل دیگری از ستاره های لاله های نارنجی نخواهند بود و با توجه به 34 ساله بودن روبن، ستاره ای که در سال 2010 یک قدم تا فتح جام فاصله داشت دیگر قادر به درخشش در این تورنمنت نخواهد بود.

کریستیانو رونالدو (پرتغال)

گرچه برزیل اروپا ستارگان زیادی دارد؛ اما تصور تماشای جام جهانی بدون رونالدو برای مشتاقان فوتبال دردناک خواهد بود و همه در انتظار حضور یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال در بزرگ ترین تورنمنت فوتبالی هستند.

پرتغالی‌ها امیدوارند در دیدار پایانی در خانه خود سوئیس را با تکیه بر درخشش رونالدو مغلوب کنند وگرنه راهی پلی آف شده و آنجا خطرات زیادی قهرمان یورو 2016 را تهدید خواهد کرد.

گرت بیل (ولز)

ولز 17 امتیازی باید در بازی پایانی برای قطعی شدن حضور در پلی آف ایرلند را مغلوب کرده و در انتظار معجزه ای در مورد توقف صربستان توسط گرجستان باشد.

نکته ناراحت کننده برای هواداران ولز غیبت گرت بیل به علت مصدومیت در این مقطع حساس است و این ستاره ولزی ممکن است جام جهانی روسیه را از خانه تماشا کند.

مودریچ- کواچیچ- راکیتیچ (کرواسی)

ممکن است 3 تا از بهترین هافبک های لالیگا و جهان نتوانند با کرواسی راهی روسیه شوند؛ زیرا در صورت شکست در بازی پایانی برابر اوکراین، این تیم شانس حضور در پلی آف را نیز از دست می دهد.

اما برای صعود مستقیم، آنها چشم به معجزه کوزوو برابر ایرلند دارند که بیشتر شبیه به رویاپردازی به نظر می رسد.

جان لوییجی بوفون (ایتالیا)

دروازه بان افسانه ای آتزوری جانلوئیجی بوفون یکی دیگر از ستارگانی است که در معرض از دست دادن جام جهانی 2018 قرار دارد؛ زیرا ایتالیا قطعا راهی پلی آف شده است.

گرچه ترکیب ایتالیا ستارگان دیگری را نیز در خود می بیند، اما هواداران فوتبال مدت هاست پایانی خوش را برای افسانه بوفون در روسیه متصور شده اند و از دست دادن این رویا قطعا خوشحال کننده نخواهد بود.

دالبرگ – کریستین اریکسن (دانمارک)

دانمارک نیز یکی دیگر از تیم هایی است که راهی پلی آف شده و شانسی برای صعود مستقیم به روسیه ندارد.

به همین دلیل اریکسن ستاره خلاق تاتنهام و دالبرگ گلزن آژاکس در خطر از دست دادن جام جهانی هستند که اتفاق خوشایندی برای هواداران فوتبال نخواهد بود.

میرالیم پیانیچ – ادین ژکو (بوسنی)

بوسنی و هرزگوین یکی از تیم های شگفت انگیز جام جهانی 2010 بود؛ اما امسال آنها شانس بسیار کمی برای صعود به جام جهانی دارند.

آنها در بازی آخر باید استونی را مغلوب کرده و در انتظار امتیاز از دست دادن یونان برابر جبل الطارق باشند که امری تقریبا غیرممکن به نظر می رسد و احتمالا ستارگان سری آ جایی در روسیه نخواهند داشت.

لیونل مسی- دیبالا- آگوئرو- ایگواین- دی ماریا و ... (آرژانتین)

اما شاید بزرگ ترین کابوس برای هواداران فوتبال عدم راهیابی آلبی سلسته به جام جهانی روسیه 2018 باشد.

آرژانتین همیشه یکی از پرستاره ترین و محبوب ترین تیم های دنیای فوتبال بوده؛ اما تغییرات متوالی در کادر فنی نیز باعث تغییر در نتایج این تیم نشده و حالا این تیم فاصله ای با حضور در پلی آف و حتی حذف از مرحله مقدماتی ندارد.

آنها باید بازی آخر خود را در خانه اکواردور پیروز شده و در انتظار امتیاز از دست دادن رقبایی چون شیلی، پرو یا کلمبیا باشند که یا مستقیم راهی روسیه شده و یا راهی پلی آف شوند؛ اما به هر حال تصور روسیه بدون مسی نیز دشوار است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس