جام باشگاه های جهان

قرعه کشی جام جهانی باشگاه ها دقایقی پیش در شهر ابوظبی که میزبان مسابقات است برگزار شد.

به گزارش مشرق، در یک سمت نیمه نهایی الجزیره امارات به عنوان نماینده میزبان به مصاف اوکلند سیتی از نیوزیلند به عنوان نماینده اقیانوسیه می رود. برنده این بازی مقابل قهرمان آسیا قرار خواهد رفت و برنده بازی قهرمان آسیا و بازی اول، مقابل رئال مادرید بازی خواهد کرد. بدین ترتیب رئال مادرید احتمالا به مصاف نماینده ای از آسیا می رود چرا که الجزیره و قهرمان آسیا در سمت آنها در جدول قرار خواهند گرفت. این بازی ۲۲ آذر ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه زاید اسپورت سیتی برگزار خواهد شد. امارات برای سومین بار میزبانی بازی ها را به عهده خواهد گرفت.

در حال حاضر پرسپولیس ایران، الهلال عربستان، شانگهای چین و اوراوای ژاپن چهار تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند که یکی از این چهار تیم شانس تقابل با رئال مادرید را دارد. تیم شانگهای با داشتن بازیکنانی نظیر هالک و اسکار بخت اصلی قهرمانی آسیا به شمار می رود. هدایت این تیم به عهده آندره ویلاش بواس، مربی سرشناس پرتغالی است.

در سمت دیگر نیمه نهایی، قهرمان آمریکای جنوبی به مصاف برنده بازی پاچوکای مکزیک به عنوان نماینده آمریکای شمالی و قهرمان آفریقا خواهد رفت. ریورپلاته و لانوس از آرژانتین، بارسلونای اکوادور و گرمیوی برزیل چهار تیم حاضر در نیمه نهایی لیبرتادورس هستند و در جام باشگاه های آفریقا هم USM الجر از الجزایر، کازابلانکا از مراکش، اتولی از تونس، الاهلی از مصر به نیمه نهایی رسیده اند.

بازی های فینال و رده بندی مسابقات هم در روز شنبه ۲۵ آذر  در ورزشگاه زاید اسپورت سیتی برگزار خواهند شد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس