کد خبر 783573
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
کرانچار

بی شک فقدان جباروف که در فصل جاری نیز تنها پیروزی علیرضا منصوریان با شوت زیبای این بازیکن در مقابل تراکتورسازی به دست آمد، می‌تواند یکی از دلایل از هم پاشیدن تیم کرانچار باشد.

به گزارش مشرق، زلاتکو کرانچار که در بازگشت به اصفهان عملکرد بسیار امیدوارکننده‌ای داشت، در شروع لیگ هفدهم با بحران روبه‌رو شده است. بحرانی که خیلی‌ها را متعجب کرده و علامت سوال بزرگی درباره چرایی این اتفاق در ذهن به وجود آورده است. واقعیت اما این است که بحران فعلی این تیم از چند عامل اساسی ناشی می‌شود.

*از دست دادن حاجی‌صفی
حاجی‌صفی در این فصل با جدایی از جمع سپاهانی‌ها راهی یونان شد تا سال قبل از جام جهانی را در یک تیم اروپایی توپ بزند. بی شک گل حاجی‌صفی به گسترش فولاد تبریز در زمان حضور کرانچار را می‌توان در میان بهترین گل‌های فصل طبقه‌بندی کرد که نشان از اهمیت حضور این مهره در روند نتیجه‌گیری سپاهان داشته است.


*فقدان سرور جباروف
بی شک فقدان جباروف که در فصل جاری نیز تنها پیروزی علیرضا منصوریان با شوت زیبای این بازیکن در مقابل تراکتورسازی به دست آمد، می‌تواند یکی از دلایل از هم پاشیدن تیمی باشد که کرانچار در 6 دیدار انتهایی فصل شانزدهم در اختیار داشت؛ بخصوص اینکه رافائل کریولارو نیز که برای جایگزینی او آمده است، نتوانسته مهره‌ای تاثیرگذار در تیم باشد.


*خط دفاعی ناهمگون
طلایی‌پوشان در پایان فصل گذشته شجاع خلیل‌زاده، موسی کولی‌بالی و احسان حاجی‌صفی را به‌عنوان سه عنصر اصلی خط دفاعی از دست دادند و سعید آقایی، حسن جعفری، سیاوش یزدانی، عزت پورقاز و البته ژایرو رودریگوئز برزیلی را جایگزین کردند تا تغییرات صد در صدی را در خط دفاعی خود تجربه کنند. این خط دفاعی تاکنون 11 گل در 8 دیدار دریافت کرده که نشان از ناهماهنگی آنها دارد.


*خط تهاجمی از کار افتاده و پر استرس
نبود یک بازیساز شش‌دانگ باعث شده تا سپاهانی‌ها با مشکل ایجاد موقعیت‌های گلزنی روبه‌رو باشند. طلایی پوشان این فصل در 8 مسابقه 6 گل زده‌اند که نشان از افت عملکرد مهاجمان این تیم دارد. ساسان انصاری و مروان حسین دو مهاجم اصلی طلایی‌پوشان تا اینجای فصل تنها 2 گل زده‌اند که نشان از تحت فشار بودن و استرس بالای آنها دارد.


*تغییرات زیاد
سپاهان فصل را با تغییرات زیادی در تمام خطوط خود آغاز کرده است و ناهماهنگی این نفرات می‌تواند یکی از دلایل عمده نتیجه نگرفتن تیم کرانچار در هشت هفته ابتدایی لیگ هفدهم باشد.
 

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس