کد خبر 783403
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
عکس/ تجمع دانشجویان مقابل ساختمان وزارت نفت

التزام وزیر نفت به رعایت قانون مهم‌ترین خواسته دانشجویان دانشگاه صنعت نفت عنوان شده است.

به گزارش مشرق، دانش آموختگان گروه الف دانشگاه صنعت نفت در دومین روز اعتراض به خلف وعده ها و قانون شکنی های وزارت نفت در مسأله استخدام بیانیه ای صادر و مطالبات خود را اعلام کردند.


با سلام و صلوات به روح پرفتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهیدان راه اسلام و کشور عزیزمان و دعای طول عمر برای رهبر عزیز کشورمان حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) ما دانش آموختگان گروه الف دانشگاه صنعت نفت به‌دور از هرگونه جهت گیری سیاسی برای روز دوم اعتراض گسترده صنفی خود را به گوش ‌مسئولین اجرایی کشور مخصوصأ وزارت فخیمه نفت میرسانیم که با بدعهدی و قانون شکنی در پی بی اعتماد کردن جوانان نخبه این مرز و بوم به نظام مقدس جمهوری  اسلامی‌ کشور برآمده اند.


ما دانش‌اموختگان‌گروه الف دانشگاه صنعت نفت اعلام ‌میداریم که در پی اعتراضات دیروز و در جلسه ای که با مدیریت آموزش و ارزیابی وزارت نفت بعمل آمد نکاتی به شرح ذیل از جانب ایشان مطرح گردید:

۱) صراحتا در این جلسه اعلام‌گردید که هدف فرایند ارزیابی، پذیرفتن و رد کردن تعدادی از دانش اموختگان گروه الف وزارت نفت است.

(از آنجا که طبق حکم‌دیوان محترم‌ عدالت اداری هر گونه روندی که منجر به رد تعدادی از فارغ التحصیلان گروه الف شود غیر قانونی و مردود است، ما دانش آموختگان دانشگاه نفت این روند را غیر قانونی و مردود میدانیم)  


۲)عنوان‌گردید که ریز نمرات ارزیابی به هیچ وجه به کسانی که در ارزیابی شرکت کرده اند اعلام نخواهد شد و نحوه ی اعلام نتایج به آنها با گفتن تنها یک کلمه رد یا قبول خواهد بود.

(ما فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت به شدت  این عدم شفافیت که موجبات  اولویت پیدا کردن رابطه ها بر ضابطه ها را فراهم‌می آورند محکوم میکنیم. اگرچه پیش از آن  به غیر قانونی بودن  روند ارزیابی بر اساس حکم‌دیوان محترم عدالت تاکید داریم )


۳)افرادی که در ارزیابی  رد شوند دیگر به ارزیابی دعوت نخواهند شد.


متاسفانه هر سه مطلب مهمی که در جلسه با مدیریت آموزش وزارت نفت مطرح گردید از نگاه دانش اموختگان دانشگاه صنعت نفت غیر منطقی و بعضا غیر قانونی بوده و جمعیت حاضر مراتب اعتراض خود را در درجه ی اول به توقف فرآیند استخدام بر اساس روندی ک در زمان ورود آنها به دانشگاه صنعت نفت وجود داشته داشت و در درجه دوم  به فلسفه ی اجرای ارزیابی در روند جدید  و همچنین نحوه ی اعلام نتایج آن، اعلام می دارند.

 بدین‌منظور صدای مظلومیت خود را برای دومین روز متوالی به نهادها و افراد مرتبط مسئول میرسانیم ،زیرا اعتقاد داریم که حق گرفتنی است و باطل از بین رفتنی.


در پایان اعلام میداریم که ما دانش آموختگان انقلابی دانشگاه صنعت نفت اجازه هرگونه سواستفاده سیاسی از حرکت خود توسط رسانه های داخلی و خارجی و معاندین کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی را نخواهیم داد و صرفا پیگیر مطالبات صنفی خود در چهارچوب قانون اساسی کشور خواهیم بود.

والسلام علی من اتبع الهدی

دانش آموختگان گروه الف دانشگاه صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • US ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
    4 4
    اینا خط گرفتن
  • کاوه IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    1 15
    یعنی اینا از رتبه های دو رقمی دانشگاه های شریف و تهران و امیر کبیر و .... خونشون رنگی تره حتی حاضر نیستن یه ارزیابی بدن. از چی میترسن اگه واقعا به خودشون و کیفیت دانشگاهشون اطمینان دارن
  • آرش IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    14 0
    ما دانشجویان و فارع التحصیلان دانشگاه صنعت نفت کاملا به خودمون اطمینان داریم اما وقتی وزارت به ما تعهد داره ما حاصر نیستیم وارد ارزیابی کاملا تشریفاتی و من در اوردی اونها بشیم . شما هم اگه رتیت تک رقمی بود میومدی دانشگاه نفت تا الان اینقدر بی منطق صحبت نکنی. لطفا در مواردی که اطلاع کافی ندارید اظهار نظر نفرمایید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس