عملیات کرکوک

نیروهای عراقی در جریان درگیری ها همچنین موفق شدند ۴ خودروی انتحاری و ۱۰ اتاق عملیات عناصر تروریستی داعش را هدف قرار دهند و به طور کامل منهدم کنند.

به گزارش مشرق، نیروهای عراقی در دوازدهمین روز مرحله دوم عملیات پاکسازی استان کرکوک پس از درگیری های سنگین و نفس گیر موفق شدند ضربات مهلکی را به تروریست های داعش وارد کنند و  ۱۸ روستا را در شمال و شمال شرق حومه شهر الحویجه به کنترل خود درآورند.

 « کبیبه، الحمدونیه، العزیزی، الربیضه العصریه، امزیریر الحریه، المحمودیه، عطشانه السفلی، البوناجی، سبع تلول، الدکمه، المفتول، الخاتونه السفلی، شیخ عیسی، الخبازه، ابوکصه، الفخار، عطیه محمد خلیل و ارتفاع الورد» مناطق پاکسازی شده در جریان عملیات ۲۴ ساعت گذشته نیروهای عراقی هستند.

نیروهای عراقی در جریان درگیری ها همچنین موفق شدند ۴ خودروی انتحاری و ۱۰ اتاق عملیات عناصر تروریستی داعش را هدف قرار دهند و به طور کامل منهدم کنند؛ نیروهای عراقی علاوه بر انهدام ۵ انبار تسلیحات نظامی، ۱۷۷ تله انفجاری را در مناطق تازه آزاد شده کشف و خنثی کردند. ۳۵ تن از تروریست های داعش هم در روز دوازدهم درگیری ها به هلاکت رسیدند.

با وجود آزادسازی ارتفاعات حمرین، عملیات جست و جو منطقه به منطقه برای پیدا کردن عناصر فراری و مخفی شده داعش ادامه دارد و نیروهای عراقی توانستند ۵ تن از تروریست ها را در این محور شناسایی کنند و پس از درگیری آنان را به هلاکت برسانند.

در جریان درگیری های ۱۲ روز گذشته نیروهای عراقی ۳۹۴ تن از عناصر تروریستی داعش را به هلاکت رسانده اند؛ از سویی دیگر ۲۴۰ تن دیگر از شهروندان اسیر هم با عملیات نیروهای عراقی از چنگال تروریست ها آزاد شدند.

به گزارش مشرق، نیروهای عراقی پس از پاکسازی مناطق مهم « القدس و المهوز » خود را برای آزادسازی ۵۸ روستا در حومه جنوبی و شرقی مناطق « القدس و الریاض»آماده می کنند؛ در حال حاضر حدود ۸۷ درصد از مساحت آلوده در استان کرکوک از اشغال تروریست های داعش خارج شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
    0 1
    باید شهر از وجود اشغالگران آمریکایی و اسرائیلی آزاد شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس