کد خبر 783008
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
شفر

با وجود معرفی رسمی دو عضو ایرانی کمیته فنی استقلال هنوز آنها حق شرکت در تمرینات را ندارند و چه بسا نیامده از کار برکنار شوند.

به گزارش مشرق، بعد از انتخاب سرمربی آلمانی استقلال اعضای کمیته فنی خیلی زود بیژن طاهری و سیروس دین محمدی را به عنوان اعضای ایرانی کادرفنی این تیم معرفی کردند.

این نکته ای بود که جواد قراب به عنوان عضو هیئت مدیره و مسوول کمیته فنی باشگاه استقلال آن را رسما اعلام کرد اما این دو روز گذشته در تمرین غایب بودند. بعد از این اتفاق خیلی ها گمان کردند شاید کارهای عقد قرارداد آنها نهایی نشده است و به همین دلیل طاهری و دین محمدی در تمرین شرکت نکردند اما ظاهرا ماجرا کمی پیچیده تر از این صحبت ها است.

بعد از انتخاب دین محمدی و طاهری هجمه زیادی در رسانه ها علیه باشگاه استقلال ایجاد شد و همین موضوع باعث عقب نشینی مدیران این باشگاه شده است.

طاهری و دین محمدی قرار نیست امروز هم در تمرین استقلال شرکت کنند چراکه از سوی باشگاه با آنها تماس گرفته شده است که شفر باید در مورد دستیاران ایرانی اش نظر بدهد و او فعلا با حضور این 2 موافقت نکرده است.

شفر با خود دستیاری به ایران نیاورده است و به همین دلیل هم برای او شرایط فنی اعضای کادرفنی اش بسیار مهم است، شاید به همین دلیل هم باشد که هنوز با حضور طاهری و دین محمدی موافقت نکرده است.

با این شرایط احتمال دارد طاهری و دین محمدی نیامده از کار برکنار شوند و نفراتی دیگر جایگزین آنها شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس