کد خبر 782958
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
تروریست های سوریه

الکساندر بورتنیکوف در کنفرانس مطبوعاتی با رسانه ها از حضور صدها تروریست تکفیری اهل این کشور به همراه اعضای خانواده هایشان در استان ادلب سوریه خبر داد.

به گزارش مشرق، سازمان اطلاعات و امنیت خارجی روسیه از حضور بیش از 20 هزار تروریست تکفیری در استان ادلب سوریه خبر داد. بنابر این گزارش، الکساندر بورتنیکوف در کنفرانس مطبوعاتی با رسانه ها ضمن بیان مطالب فوق از حضور صدها تروریست تکفیری اهل این کشور به همراه اعضای خانواده هایشان در استان ادلب سوریه خبر داد.

لازم به ذکر است که از ابتدای بحران سوریه در سال 2011 هزاران تروریست تکفیری از سراسر دنیا توسط شبکه های ویژه ترویج وهابیت به این کشور سرازیر شده و در صفوف گروه های زیر مجموعه القاعده و داعش فعالیت دارند. بر اساس اسناد موجود عملیات اشغال استانهای حلب و ادلب سوریه با محوریت تروریستهای تکفیری چینی، قفقازی، ازبک، تاجیک، سعودی با هدایت و پشتیبانی مستقیم سازمان اطلاعات و دولت های ترکیه، عربستان سعودی، قطر و آمریکا صورت گرفته است.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
    1 1
    بعد از انحلال کاگ ب (کمیته امنیت دولتی) روسیه وظایف جمع آوری اطلاعات و امنیت داخلی به دو سازمان محول شد: سرویس امنیت فدرال روسیه و سرویس اطلاعات خارجی
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
    52 3
    وحالا قطر و ترکیه دو دولت تروریست پرور رفیق گرمابه و گلستان ایران شده اند . کمی تعقل خوبه
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
      63 1
      حرفهای منافقانه نزن بچه! طورچیه داره التماس و گدایی می‌کنه که ایران سر تجزیه طلبی بارزانی کمکش کنه؛ ما نهایتا به التماس‌های یک دولت گرفتار و مفلوک پاسخ میدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس