کد خبر 782955
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
گردهمایی سالانه فارغ التحصیلان دبیرستان سپاه

این همایش که در بهشت زهراء سلام الله علیها قطعه ۴۰ ردیف ۱۳۱ شماره ۴ مقابل مزار شهید محمد جابر، یکی از شهدای این دبیرستان برگزار شد، همرزمان و همکلاسی های شهدا به بیان خاطراتی پرداختند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، گردهمایی سالانه مهرماه و گرامیداشت شهدای همکلاسی با حضور دانش آموختگان دبیرستان سپاه تهران (مکتب الصادق(ع)) برگزار شد.

این همایش که جمعه  ۹۶/۷/۱۴ ساعت ۷ صبح در بهشت زهراء سلام الله علیها قطعه ۴۰ ردیف ۱۳۱ شماره ۴  مقابل مزار شهید محمد جابر، یکی از شهدای این دبیرستان برگزار شد، همرزمان و همکلاسی های شهدا به بیان خاطراتی پرداختند.

یکی از حاضران در این گردهمایی نوشت: سرنوشت این بود که برخی از همکلاسی ها کارنامه قبولی شون رو در جبهه های نبرد و دفاع مقدس گرفتند...

 و برخی دیگر قبول نشدند و عرصه ای دیگر و امتحانی دیگر ....

اما هرگز دوستان شهیدشون رو فراموش نکردند ...
ان شاءاللّه که شهدا نیز دوستاشون رو دستگیری و شفاعت کنند !

سالهاست که در هفته اول مهرماه و با آغاز سال تحصیلی و ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، فارغ التحصیلان مکتب الصادق علیه السّلام ، به یاد دوستان همکلاس و همسنگر برای میثاق با شهدا و دیدار هم به میعادگاه بهشت زهرا سلام اللّه علیها ، بر مزار همرزمان شهیدشون حاضر شده و با تجدید خاطرات ، غبار روبی از سنگ مزار آنها و دل های خود می کنند !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محب الشهداء IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    1 0
    چقدر قشنگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس