کد خبر 782939
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
سردار اشتری

فرمانده ناجا با اشاره به امنیت مطلوبی که در کشور وجود دارد امنیت را کالای گرانبهایی برشمرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری نیروی انتظامی آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری در مراسم صبحگاه مشترک یگانهای تخصصی پلیس در دومین روز از هفته ناجا با تبریک هفته ناجا به خانواده نیروی انتظامی، اظهارداشت: به فرموده حضرت امام(ره)، ما هرچه داریم از محرم و صفر است و این ایام باعث تجدید قوا در مردم و نیروهای مسلح است.

وی افزود: رزمندگان اسلام عملیات های سخت را در ماه های محرم و صفر انجام می دادند و اتفاقا به خاطر توسلی که داشتند موفقیت های بیشتری به دست می آوردند.

سردار اشتری ادامه داد: هفته ناجا با شعار «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه مردم» شروع شده و امروز بالاترین نعمت برای همه ما نعمت امنیت است این امنیت مثال زدنی در کشور ما وجود دار با توجه به تلاطمی که در اطراف ما وجود دارد این امنیت به برکت خون شهدا و هدایت های مقام معظم رهبری و انسجام نیروهای مسلح و هوشیاری و در صحنه بودن مردم به دست امده است و باید این امنیت را ارتقاء ببخشیم.

فرمانده ناجا گفت: ناجا بر حسب تدابیر رهبری و اصل قانون اساسی حافظ نظم و امنیت در کشور است و این وظیفه  را با تمام توان انجام داده است و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کرده است و همچنان هر روز بهترین همکاران و فرزندانش را در راه امنیت و پایداری آن اهدا می کند.

وی افزود: ناجا در طول ۸۵۰۰ کیلومتر مرز حافظ امنیت کشور است در مکان های صعب العبور نیروهای مرزبانی با جدیت حضور دارند. در شهرها و روستا و جاده ها و پایانه های مسافری در تمام پهنه این کشور فرزندان برومند حضور دارند و آماده ارائه خدمت و برخورد با هر گونه بی قانونی هستند.

سردار اشتری گفت: امنیت یک وظیفه ای است که با مشارکت همه دست ها و مردم تنجام میشود چون یک موضوع چند بعدی است و همه باید در استقرار این امنیت نیروی انتظامی را یاری کنند، در بعد اخلاقی  اقتصادی سیاسی و فضای مجازی ماموریت هایی است که بر عهده مجاهدان فی سبیل الله در نیروی انتظامی و آمار و عملکرد همکارانم نشان از پیشرفت و نوید بخش آرامش است.

فرمانده ناجا ادامه داد: در حوزه های مختلف همکارانم تمام تلاش خود را به کار بستند و شاخص ها را جا بهجا کرده اند که جای تشکر دارد  هر چند هنوز تا رسیدن به نقطه ایده ال برای نیروی انتظامی باید تلاش کنیم.

سردار اشتری افزود: ناجا حافظ جان و مال و ناموس مردم است و در این زمینه کوتاهی نکرده است در شان نظام جمهوری است که بیشتر از این تلاش کنیم و نباید به این حد بسنده کنیم انشاالله با تجهیزات جدیدکه بتوانیم در مجموعه ناجا وارد کنیم و با آموزش های حرفه ای که داریم با راه اندازی قرارگاه جهادی تربیت و آموزش خلاءهای آموزشی را پر کنیم.

وی در ادامه گفت: ما معتقدیم که پلیسی هستیم دانش بنیان و حرف های برای دست یافتن به این پلیس باید به آموزش بهای بیشتری بدهیم و آموزش را در ناجا ارتقا بدهیم.

فرمانده ناجا افزود: با توجه به اراده ای که در ناجا داریم و روحیه جهادی و تجهیزات و ارتقای آموزش و حمایت همه دستگاه ها اعم از مادری و معنوی بیشتر از گذشته بتوانیم پاسخگوی نیاز به حق مردم باشیم.

وی گفت: در حوزه مقابله با ورود کالاهای قاچاق اقدامات شایسته ای انجام شده هر چند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم در مبارزه با مواد مخدر توفیقات خوبی داشته ایم. در برخورد با خرده فروشان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر و در پاکسازی معابر پلیس بسیار خوب عمل کرده و در کمتر از ۲۴ ساعت مواد فروشان شناسایی و برخورد با آنها در دستور کار قرار گرفته است.

سردار اشتری به کاهش میزان سرقت در کشور اشاره کرد و افزود: در اقدامات پلیس راهور با توجه به افزایش خودروها در سطح معابر شاهد کاهش ۵۰۰ نفری در جان باختگان تصادفات هستیم این در حالی است که بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو اضافه شده است.

وی با توصیه به خودرو ساران از آنها خواست خودروهای با کیفیت در اختیار شهروندان و متقاضیان قرار دهند تا ایمنی لازم را داشته و در جاده ها و نقاط حادثه خیز را رفع کنند تا شاهد کاهش هر چه بیشتر تلفات تصادفات جاده ای باشیم.

فرمانده ناجا با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم انتظامی امین در تاریخ ۲۶ شهریور، گفت: رهبری فرمودند شما آبروی نظام هستید و در تمام صحنه ها حضور دارید که این نشان از رضایت ایشان از فعالیت های ناجا است.

سردار اشتری خطاب به همکاران ناجا ضمن تشکر از خانوادهایشان، افزود: تمام تلاشمان را بکار بسته ایم که اندکی از زحمات نیروهای پلیس را جبران کنیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس