کد خبر 782874
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
شفر در باشگاه استقلال

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سرمربی جدید آبی پوشان سالها در کشورهای مختلف کار کرده و کارنامه خوبی در فوتبال دنیا دارد.

شاهرخ بیانی در خصوص حضور سرمربی جدید آبی پوشان گفت: گزینه های مختلفی را در این چند وقت برای استقلال در نظر گرفته بودند هر روز یک نام را در روزنامه ها می دیدیم، فاتح تریم تا مربیان داخلی. اما در پایان قرعه به نام وینفرد آلمانی افتاد تا ببینیم او در  ادامه راه چه عملکردی در استقلال خواهد داشت.

وی تأکید کرد: قضاوت زودهنگام در مورد این مربی سخت است. اگرچه در فضای مجازی و برخی سایت های خبری از شفر انتقاد می شود اما احساس می کنم کسانی که اینطور قضاوت می کنند فوتبال را حرفه ای درک نکرده و نمی شناسند. باید کمی صبور باشیم و اجازه دهیم با بازیکنان کار کند، با شرایط و خصوصیات آنها آشنا شده و آنها را از نظر روحی، روانی و فنی بشناسد، سپس عملکردش را ببینیم و بعد در مورد او قضاوت کنیم.

خاطرنشان کرد: شنیدم او خواستار بازگشت بهنام برزای شده، معلوم است که همه نفرات را زیرنظر دارد و حتماً عملکرد برزای را پسندیده که از مدیران خواسته او را برگردانند. بنابراین باید به او فرصت دهیم تا بتواند با آرامش و بدون تحت فشار بودن به آنچه که می خواهد، دست پیدا کند.

بیانی تصریح کرد: مربیگری در تیم های استقلال و پرسپولیس بسیار سخت است و شرایط خاص خودش را دارد. انتظارات هواداران، انتقادات منتقدین و حواشی باعث می شود که کار در این دو تیم طاقت فرسا شود اما اگر مسئولین حمایت کنند آرامش به تیم تزریق می شود. در دو سال گذشته که برانکو به ایران آمد، در اوایل حضورش نتایج خوبی کسب نکرد اما حمایت مسئولین و هواداران باعث شد تا او فصل گذشته به قهرمانی دست پیدا کند و باید این مسئله تجربه ای برای مدیران استقلال باشد تا با حمایت از سرمربی خود، موفقیت استقلال را تضمین کنند.

بیانی در ادامه افزود: مربیان آلمانی بسیار با دیسیپلین و با نظم هستند و بی نظمی را نمی پذیرند و باید بازیکنان ما از این فرصت به دست آمده به خوبی استفاده کرده، تمرینات خود را منظم و با جدیت دنبال کنند تا بتوانند به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنند.

پیشکسوت استقلال در خصوص انتخاب دستیاران ایرانی شفر گفت: به اعتقاد من سرمربی جدید استقلال کار بسیار درستی را انجام می دهد. البته با توجه به اینکه مک درموت دستیار اول شفر شده است، مربیان داخلی که به استقلال می پیوندند می توانند از تجربیات این دو استفاده لازم را ببرند اما کمیته فنی باید دو مربی ایرانی را انتخاب کند که از قابلیت  های فنی بالایی برخوردار باشند.

بیانی در پایان خاطرنشان کرد: حرف آخر من با هواداران است، تا چند روز دیگر تعطیلات به پایان و مجدداً لیگ ادامه پیدا خواهد کرد و من از هواداران می خواهم به ورزشگاه رفته، از تیم حمایت کنند تا با حمایت از آنها، مسئولان استقلال، کادر فنی و بازیکنان انرژی مضاعف کسب کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
    1 0
    آقا شما که پرسپولیسی هستی‌ که. شما رو به استقلال چکار؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس