کد خبر 782813
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۰
خولن لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا

سرمربی اسپانیا از رسیدن تیمش به هدف بزرگ، خوشحال و راضی است.

به گزارش مشرق، خولن لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا از قطعی شدن صعود مستقیم تیمش به جام‌جهانی ۲۰۱۸ پس از برتری ۳ بر صفر مقابل آلبانی ابراز خوشحالی کرد.

 او گفت: از اینکه به هدفمان یعنی صعود مستقیم به جام‌جهانی رسیدیم، خوشحالم.آلبانی از آنجایی که چیزی برای از دست دادن نداشت با قدرت و شهامت جنگید.خوشبختانه آماده بودیم و علاوه بر تصاحب توپ‌های اول از لو دادن توپ به وسیله بازیکنان رقیب هم نهایت استفاده را بردیم.پس از سپری کردن یک هفته دشوار و پرحاشیه، نیمه اول را فوق‌العاده خوب به پایان رساندیم و به حق خودمان رسیدیم.در ۳۰ دقیقه اول عالی ظاهر شدیم اما نمایش تیم در نیمه دوم را دوست نداشتم. وقتی کنترل بازی را در دست نداریم، خوب بازی نمی‌کنیم.

 او در ادامه با این جملات از بازیکنانش تشکر کرد: بازیکنان من با اشتیاق و حس همیاری بازی کردند و به همین دلیل از همه آن‌ها چه افرادی که در زمین حضور داشتند و چه ذخیره‌نشینان، تشکر می‌کنم. در بازی بعدی هم قدرتمندانه به دنبال پیروزی خواهیم بود.درباره تعویض پیکه در ابتدای نیمه دوم هم باید بگویم او را به خاطر هو کردن هواداران تعویض نکردم و این موضوع، یک تصمیم فنی بود، نه مساله‌ای سیاسی!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس