کی روش

پیشکسوت فوتبال ایران گفت:ما با کی روش 7 سال است که زندگی می‌کنیم اما نه با شخص او بلکه با فکر و افکار کی روش فوتبال ایران در حال پیشرفت است.

به گزارش مشرق، جلال چراغپور درخصوص شرایط تیم ملی و دو بازی دوستانه مقابل توگو و روسیه اظهار داشت: می‌توان گفت یک فردی در فوتبال ایران فعالیت می‌کند که  چارچوب فکری یا قانونمندی خاص خودش را دارد او کسی نیست جز کی‌روش ،که 7 سال است با او زندگی می‌کنیم اما نه با شخص کی‌روش بلکه با فکر و افکار او فوتبال ایران در حال پیشرفت است. به نظر من کی‌روش فردی است که ابزار محور فکر نمی‌کند، منظور من از ابزار محور این است که به دنبال این نیست که فکرش مورد پسند ژورنالیست‌ها قرار بگیرد یا هواداران یا هر کس دیگری. سعی می‌کند درست فکر کند تا مسیرش به انتها ثمره داشته باشد.

وی در ادامه افزود: او همیشه درست فکر کرده  و کمتر اشتباه می کند،‌ این جام جهانی نه برای ما بلکه برای کی‌روش هم مهم است به خاطراینکه کی‌روش برای چهار سال آینده بعد از جام جهانی فکر می‌کند، برای اینکه 7 سال برای فوتبال ایران زحمت کشیده به دنبال این است که در جام جهانی  ثمره داشته باشد. همانقدر که برای ما جام جهانی مهم است برای کی‌روش هم نه تنها به عنوان سرمربی تیم ملی بلکه برای شخص خودش هم مهم است که بتواند نتیجه خوبی کسب کند. 

چراغپور در ادامه گفت: کی‌روش فردی است که سابقه خوبی در فوتبال دنیا دارد. او فقط یک فرد نیست بلکه در واقع در یک مجموعه‌ای کار می‌کند که می خواهد این مجموعه با آرامش و با برنامه‌ریزی دقیق کارش را ادامه دهد. کی‌روش در این چند ساله که در فوتبال جهان و اروپا فعالیت می‌کند دوستان بسیار زیادی دارد، با مربیان، آنالیزورها و بسیاری از بزرگان فوتبال دنیا رفاقت می‌کند و اینها می‌توانند به او کمک کنند. برای همین نمی‌شود گفت که چرا قدوس را به تیم ملی دعوت کرده، چرا از قوچان‌نژاد در این پست استفاده نمی‌کند یا چرا سردار آزمون را بازی نداده است، همیشه کی‌روش مثبت فکر می‌کند و نمی‌توان کارهای کی‌روش را زیر سوال برد. شاید اینکه توگو را به عنوان حریف تدارکاتی انتخاب کرده به خاطر این است که به دنبال تست درون چابکی  تیم است و بازیکنان را ارزیابی کند.

وی در ادامه گفت:ما در قرعه‌کشی قطعا با یک تیم از اروپا،‌افریقا و آمریکای لاتین هم گروه خواهیم شد، شاید در جام جهانی گذشته با بوسنی هم‌گروه بودیم اما امسال شاید با آلمان بازی کنیم، احساس می‌کنم که کی‌روش فرد باهوشی است و می‌داند که از فوتبال ایران چه می‌خواهد و چه برنامه‌ریزی دارد. من مثبت فکر کرده و احساس می‌کنم این بازی‌های تدارکاتی می‌تواند خیلی مفید باشد، چرا که کی‌روش برنامه‌ریزی استراتژیک خودش را دارد و مطمئناً هدف دارد که دوست دارد این افکار را پیاده کند.

وی درخصوص احتمال محرومیت طارمی در جام جهانی و اینکه نبود عزت‌اللهی در یک یا دو بازی در مرحله گروهی جام جهانی می تواند افکار کی‌روش را تحت تاثیر قرار دهد گفت:  فکر کنید این اتفاق بیفتد و مهدی طارمی محروم شود، چه می‌شود کرد؟ تیم ملی هم لطمه بخورد مگر می‌شود کاری کرد، به هر حال این اتفاق افتاده و حالا باید منتظر باشیم ببینیم که آیا این اتفاق خواهد افتاد و محروم می‌شود، به هر حال بازیکنانی هستند که جایگزین مهدی طارمی باشد و انگیزه‌های زیادی دارند که در تیم ملی بدرخشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس