کد خبر 781532
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
برنامه نود

در برنامه نود این هفته وضعیت آشفته نفت تهران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، برنامه ۱۰ مهر نود با محوریت بررسی هفته هشتم رقابت های لیگ برتر، وضعیت آشفته نفت تهران و گفت‌وگو با میلاد محمدی از ساعت ۲۲:۳۸ دوشنبه از شبکه سه روی آنتن رفت. در ابتدای برنامه سوال مسابقه نظرسنجی درباره انتخاب بهترین گل دو ماه اخیر فوتبال ایران پخش شد.

نظرسنجی نود

 
خلاصه مسابقه الهلال ۴-۰ پرسپولیس

نکات بازی


پرسپولیس 4 بازی بدون برد برابر الهلال.
الهلال تنها تیم بدون باخت در لیگ قهرمانان فصل 2017.
سنگین‌ترین شکست 9 فصل اخیر پرسپولیس.
بهترین پیروزی الهلال برابر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا.


شکست مقابل الهلال، سنگین ترین شکست برانکو ایوانکوویچ در زمان حضورش در فوتبال ایران است.

آمار برنامه نود

بخش ویژه نود به احترام دومین سالگرد درگذشت هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس پخش شد و شامل مجموعه ای از گلها و پاس گلهای دوران بازی او در پرسپولیس بود.


آنالیز نود درباره دلایل شکست پرسپولیس مقابل الهلال و ضعف عملکرد این تیم به خصوص در خط دفاعی و هافبک در ادامه پخش شد.

آنالیز نود

آنالیز نود

موفقیت های پرسپولیس پس از شکست های سنگین در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا مرور شد.

برنامه نود

فردوسی پور در ادامه ماجرای پیگیری پرونده جدایی طارمی از ریزه اسپور و محرومیت این بازیکن و باشگاه پرسپولیس گفت، طارمی به مسئولان برنامه اعلام کرد فعلا نمی خواهم صحبت کنم و ممکن است صحبت هایی کنم و برخی از مدارکی که قرار است در دادگاه ارائه کنم لو برود، طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم تمایلی به صحبت نداشت.


خلاصه مسابقه پارس جنوبی ۱-۱ پدیده

نکات بازی


پارس جنوبی تنها تیمی که در همه بازی‌ها گل زده است.
قاضی با زدن 3 گل از پشت محوطه جریمه، رکورددار در لیگ هفدهم.
پارس جنوبی تنها تیم بدون شکست لیگ.
صدرنشینی پارس جنوبی برای سومین هفته متوالی.
بالاخره پارس جنوبی در جم امتیاز از دست داد.


- کنفرانس مربیان


محمدرضا مهاجری: بازی پُر فشاری بود؛ جو تماشاگر موجب شد این فشار بر ما وارد شود ولی بچه‌های ما مدیریت خوبی داشتند؛ با احترام به تیم پارس جنوبی می‌توانستیم برنده شویم.
مهدی تارتار: بچه‌های ما باید بدانند وقتی مقابل تیم دوم جدول 10 نفره می‌شوند نباید تا این اندازه بی‌پروا کار کنند؛ این نوع بازی شجاعت آنها را نشان می‌دهد ولی باید حرفه‌ای‌تر عمل کنند.



خلاصه مسابقه گسترش فولاد ۱-۲ تراکتورسازی

نکات بازی


بوناچیچ در سه تقابل اخیر با تراکتورسازی شکست خورده است.
گل‌محمدی بعد از پنج فصل مقابل گسترش فولاد به پیروزی رسید.


- کنفرانس مربیان


لوکا بوناچیچ: نیمه اول کنترل بازی را از دست دادیم؛ یک بار به تیرک زدیم و موقعیت‌هایی داشتیم که از آن استفاده نکردیم؛ انتقال سریع توپ به مهاجمان را نداشتیم.
یحیی گل‌محمدی: با 9-8 بازیکن جوان توانستیم کار بزرگی انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم.

 فیروز کریمی سرمربی جدید گسترش فولاد، رکورددار تغییر تیم در تاریخ لیگ برتر  همراه با محمود یاوری شد.

آمار برنامه نود

پنج گل به خودی عجیب تاریخ لیگ برتر به بهانه گل پارس جنوبی به پدیده روی اشتباه عجیب شهاب گردان پخش شد.


خلاصه و حواشی مسابقه سپیدرود ۱-۲ استقلال

نکات بازی


اولین گل خارج از خانه استقلال در این فصل.
گلزنی استقلال پس از 330 دقیقه.
گل خوردن سپیدرود بعد از 412 دقیقه.
نخستین برد خارج از خانه استقلال در لیگ.
استقلال 9 بازی بدون کلین‌شیت.
استقلال با ارتکاب 4 پنالتی در این فصل رکورددار است.


- کنفرانس سرمربی سپیدرود


علی نظرمحمدی: روی دو شوت غیر قابل مهار گل خوردیم؛ با تعویض‌ها در سیستم تغییر ایجاد کردیم و یک گل زدیم ولی علی رغم اینکه شایسته باخت نبودیم، متاسفانه شکست خوردیم.

آمار برنامه نود

کارنامه وینفرد شفر سرمربی جدید و  آلمانی استقلال مرور شد.

تورج حق وردی کارشناس این هفته به برنامه آمد و داوری دو مسابقه از هفته گذشته همراه با مسابقات هفته هشتم بررسی شد.

برنامه نود

داوری مسابقه پیکان - نفت تهران: خطای منجر به گل نفت به درستی اعلام شد و صادق بارانی با لگد به کمر بازیکن نفت زد. پنالتی پیکان درست بود و باز هم مدافع با زانو به کمر بازیکن حریف زد. سرنگونی آقاخان مهاجم پیکان در گوشه محوطه جریمه خطا و پنالتی نبود و هیچ برخوردی نشد و داور به درستی به دلیل شبیه سازی کارت زرد نشان داد.

داوری مسابقه سیاه جامگان - گسترش فولاد: کشیدن دست بازیکن سیاه جامگان روی ضربه کرنر و پشت سر داور خطا بود و باید پنالتی اعلام می شد که نشد. سرنگونی بازیکن سیاه جامگان روی تکل مدافع گسترش فولاد خطا و پنالتی نبود و مهاجم خودش جلو رفت و به بازیکن حریف خورد.

داوری مسابقه پارس جنوبی - پدیده: رفتار امید سینگ که سوار بازیکن حریف شد باید با کارت زرد دوم و کارت قرمز جریمه می شد. خطا و اخراج مدافع پدیده در شرایط تک به تک به درستی اعلام شد و بازیکن در موقعیت  آشکار گل بود.

داوری مسابقه گسترش فولاد - تراکتورسازی: گل تراکتورسازی سالم بود و آخرین مدافع گسترش در سمت راست آفساید را پر کرده بود. سرنگونی مهاجم تراکتور در حالت تنه به تنه با مدافع گسترش فولاد خطا و پنالتی نبود و حالت طبیعی بازی بود.

داوری مسابقه سپیدرود - استقلال: تکل مدافع استقلال روی حسین ابراهیمی در محوطه جریمه خطا و پنالتی نبود و خود ابراهیمی پای مدافع استقلال را شوت کرد. پنالتی سپیدرود درست بود و مدافع استقلال بی احتیاطی کرد و به جای توپ پای بازیکن را زد.

 میلاد محمدی مدافع تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه احمد گروژنی روسیه به استودیو آمد و گفت و گوی این هفته با او انجام شد.

میلاد محمدی برنامه نود

* محمدی: دوست دارم با ایتالیا و برزیل بازی کنیم


میلاد محمدی، مدافع ایرانی اخمت گروزنی در گفت‌وگوی حضوری با برنامه نود درباره مصدومیت خود گفت: دیروز از دستم MRI گرفتم که الان جواب آن آمده ولی از آن اطلاعی ندارم؛ بخاطر این آسیب دیدگی یک ماه و نیم نیستم ولی از سه هفته دیگر تمرینات انفرادی را شروع می‌کنم.


او ادامه داد: یک سری شرایط‌ها در باشگاه‌ها هست که موجب می‌شود بازیکن چه عملکردی داشته باشد؛ هر کاری در یک هفته اول سخت است و من هم وقتی به روسیه رفتم بدنم اصلا آماده نبود و بعد از آن هم مصدوم شدم اما به کارم ادامه دادم؛ در کل آسیب دیده باشم هم می‌خواهم در زمین باشم اما مصدومیت فعلی را دیگر نمی‌شد کاری کرد.


مدافع چپ تیم ملی ایران در مورد عملکرد دفاعی خود اظهار کرد: وقتی با بازیکن حریف یک به یک می‌شوم از خدا می‌خواهم دریبل نخورم و سعی زیادی می‌کنم.


محمدی در خصوص وضعیت مالی اخمت گروزنی نسبت به تیم‌های ایرانی گفت: در ایران پول خیلی بیشتری از روسیه می‌گرفتم و از طرف دیگر در تیم اخمت گروزنی هم کمترین مبلغ قرارداد را دارم ولی از شرایط راضی هستم و پیشنهاد تمدید قرارداد داده‌اند؛ یک سال دیگر قرارداد دارم ولی اهداف خیلی بزرگی دارم؛ دوست دارم در چهار تیم بالای جدول لیگ جزیره بازی کنم ولی لیورپول هم خوب است!


او اضافه کرد: ابتدا که به روسیه رفتم هیچ زبانی بلد نبودم ولی طی 6 ماه خدا را شکر زبانم خوب شد؛ روسای باشگاه در روسیه خیلی به ساعت علاقه‌مند هستند و هدیه می‌دهند.


محمدی یادآور شد: شب‌های مسابقات ملی خوابم نمی‌برد و با سید جلال و کریم انصاری‌فرد صحبت می‌کنم چون نکات آقای کی‌روش را باید مو به مو انجام دهیم؛ فکر و ذهنم برای بازی کردن است؛ در مسابقات تلاش می‌کنم با سرعت به توپ برسم و تمرکز زیادی روی بازی کردن دارم و شب مسابقات به آن فکر می‌کنم.


مدافع ایرانی اخمت گروزنی به اشتباهش در بازی با سوریه اشاره کرد و گفت: شب بعد از بازی با سوریه شام می‌خوردیم اما به دلیل اشتباهم من و رامین رضاییان دوست نداشتیم با کی‌روش روبه‌رو نشویم.


او با تمجید از سرمربی تیم ملی ایران گفت: خیلی چیزها از کی‌روش یاد گرفتم؛ سطح مربیگری او واقعا بالاست و جوانگرایی زیادی انجام داده است؛ سعید عزت‌اللهی، سردار آزمون، رامین رضاییان و ... بازیکنانی هستند که با نظر کی‌روش فرصت بازی پیدا کردند؛ احساس می‌کنم با این کادر فنی خوب و بازیکنان همدل در جام جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم؛ فکر می‌کنم در جام جهانی فراتر از مرحله دوم می‌رویم؛ دوست دارم در جام جهانی با ایتالیا یا برزیل همگروه شویم.


مدافع ملی‌پوش ایرانی اخمت گروزنی به انتقاد از زمین‌های چمن ایران گفت: حداقل زمین‌های ایران را حداقل در زمان بازی خیس کنند؛ مهدی ترابی و بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند در زمین‌های خوب بهتر کار کنند؛ در راه‌آهن یک بازی دوستانه در زمین خاکی برگزار کردیم؛ راه‌آهن تیم بچه‌های پایین شهر بود و الان حیف شده چون بازیکنان بزرگی مثل کامیابی‌نیا از این تیم رشد کردند.


محمدی در مورد اوضاع زندگی کردن در روسیه گفت: شرایط شهری که هستیم خوب است ولی ترجیح می‌دهم در خانه بمانم؛ غذاهای آنجا به ایران شباهت دارد و مسلمان هم هستند اما سعی می‌کنم وزنم از 70 کیلو گرم بیشتر نشود.


او درباره اینکه زمانی پیک موتوری بود، اذعان کرد: هر کسی این دوره‌ها را می‌گذراند؛ الان خدا را شکر شرایط بهتر شده است؛ دعای پدر و مادر و لطف ائمه موجب شده به اینجا برسم؛ حمید استیلی، فرهاد کاظمی، مهدی تارتار و ... زحمات زیادی برای من کشیدند.


این مدافع ملی‌پوش ایران تصریح کرد: روس‌ها آدم‌های سردی هستند و انگار با آدم دعوا دارند اما وقتی صحبت می‌کنی انسان‌های خوبی هستند؛ کمی هم زبان اسپانیایی مسلط هستم که کارم را در زمین راه می‌اندازد تا با بازیکنان برزیلی تیممان حرف بزنم؛ در روسیه تیراندازی می‌کنم و ماهر شدم.


محمدی در پایان عنوان کرد: از خانواده و پدر و مادرم تشکر زیادی می‌کنم؛ هنوز چیزی نشدم ولی به لطف خدا و دعای مردم امیدوارم به اهدافم برسم.

کلیپ جالبی از مصاحبه های میلاد محمدی با زبان انگلیسی و تسلط او به این زبان پخش شد.

میلاد محمدی برنامه نود

 گزارش تمرین روز گذشته تیم ملی در تهران و مصاحبه با بازیکنان تیم پخش شد.

بررسی عملکرد لژیونرهای فوتبال کشور در هفته گذشته بخش بعدی بود.


در هفتم هفتم لیگ اردیویسه هلند علیرضا جهانبخش با آلکمار مقابل فاینورد شکست خورد و هیرنفین نیز در حضور رضا قوچان‌نژاد برابر آژاکس باخت؛ شارلوآ در حضور کاوه رضایی بعد از سه هفته به پیروزی رسید؛ اوستنده بدون رضاییان برنده شد؛ استرشوند با سامان قدوس برابر هرتا برلین آلمان در لیگ اروپا برنده شد ولی در ژوپیر لیگ به تساوی رضایت داد؛ اسکیلستونا با دروازه‌بان حقیقی مساوی کرد؛ در هفته سوم لیگ ستارگان قطر السد با گلزنی مرتضی پورعلی‌گنجی برابر الغرافه به سه امتیاز دست یافت؛ الخور با سروس رفیعی صاحب سه امتیاز شد؛ القطر با محمد طیبی بازنده شد؛ اخمت گروزنی با میلاد محمدی به یک برد و یک مساوی رسید؛ در تقابل روبین کازان و آمکار که آزمون و عزت‌اللهی در آن حضور داشتند آمکار سه امتیاز را گرفت؛ میوندالن در حضور سوشا مکانی برنده شد؛ وردربرمن با سرمربیگری الکساندر نوری در دربی آلمان مقابل هامبورگ مساوی کرد.



از نود تا نود با مرور حواشی هفته گذشته فوتبال کشور پخش شد و شامل خبرهای زیر بود:
پاسخ علی کریمی به انتقادات هواداران سپاهان از بازی تدافعی نفت تهران
نصب پروژکتورهای ورزشگاه بنیان دیزل گسترش فولاد
داستان قدیمی مشکلات مالی استقلال خوزستان
تکذیب مصاحبه جلال چراغپور علیه نظرمحمدی توسط سرمربی سپیدرود
عقاید عجیب و منحصر به فرد محسن فروزان و حواشی اینستاگرامش
برتری تیم فوتسال ایران مقابل ازبکستان و قهرمانی در مسابقات داخل سالن آسیا
پاسخ مسئولان بیمارستان گلستان اهواز به دلیل مرگ هوادار فولاد

 
خلاصه مسابقه فولاد ۱-۱ استقلال خوزستان

نکات بازی


نخستین تساوی تاریخ دو تیم.
استقلال خوزستان با هفت بازی بدون برد بدترین عملکرد را در این فصل داشته است.


- کنفرانس مربیان


سید سیروس پورموسوی: بازیکنانم با وجود اینکه 10 نفره شدیم عملکرد خوبی داشتند و تلاش کردند؛ بالاخره فوتبال است، یک روز می‌برید و یک روز در آخرین دقایق می‌بازید.
عبدالله ویسی: فولاد با اینکه 10 نفره شده بود در دفاع خوب کار کرد؛ تلاش روی ارسال بلند نتیجه داد؛ خوشحال هستیم که توانستیم به بازی برگردیم و به مساوی برسیم.



خلاصه مسابقه نفت تهران ۱-۰ سپاهان

نکات بازی


نخستین برد علی کریمی با نفت تهران.
پیروزی نفت برابر سپاهان بعد از سه سال
بدترین عملکرد سپاهان در شروع تاریخ لیگ برتر با گرفتن 7 امتیاز از 8 بازی.


کنفرانس مربیان


زلاتکو کرانچار: شانس‌های 100 درصد گل را از دست دادیم؛ نمایش خوبی داشتیم ولی فوتبال به این شکل است و نمی‌توانید از نتیجه باخت راضی باشید.
علی کریمی: سه امتیاز مقابل سپاهان که همه چیز آن جزو برترین‌های ایران است ارزش دارد؛ از بازیکنان که سنگ تمام گذاشتند و تلاش زیادی کردند تشکر می‌کنم.

مربیانی که کوتاه ترین عمر مربیگری لیگ برتر را داشتند مرور شد و علی کریمی با ۳ بازی یکی از رکوردداران شد.

آمار برنامه نود

برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر یک تیم در هشت هفته نخست دو بار تغییر سرمربی داد.

گزارش کامل از ماجراهای تمرین نفت تهران و جانشینی درخشان به جای کریمی در گفت و گوی اختصاصی دوربین نود با علی کریمی پخش شد.

حمیدرضا جهانیان مالک باشگاه نفت تهران روی خط آمد و به طور مفصل درباره اتفاقات عجیب و غریب باشگاه و جانشینی درخشان به جای کریمی صحبت کرد. صحبت ها و مواضع عجیب جهانیان باعث شد عادل فردوسی پور به او لقب پدیده فوتبال ایران بدهد!

 خلاصه مسابقه سیاه جامگان ۰-۲ پیکان

نکته بازی


رکورد 100 درصد پیروزی پیکان برابر سیاه جامگان


- کنفرانس مربیان


مجید جلالی: فکر می‌کنم این بازی‌هایی که به نمایش می‌گذاریم شکوه و اراده بازیکنان است و به آن احترام می‌گذارم؛ می‌دانم بازیکنان با چه شوقی تمرین می‌کنند و عاشق پیشرفت هستند.
اکبر میثاقیان: در همین مسابقه می‌توانستیم بازنده نباشیم؛ دو هفته است خیلی بدشانسی می‌آوریم.



خلاصه مسابقه ذوب آهن ۱-۱ سایپا

نکات بازی


علی دایی بدون باخت مقابل ذوب‌آهن.
چهارمین تساوی قلعه‌نویی برابر سایپا.


- کنفرانس مربیان


علی دایی: فوتبالی که بازی کردیم، طوری بود که اجازه کار به ذوب ندادیم؛ ذوب در تمام مسابقات قبل حداقل 15-10 موقعیت داشت که امروز اینطور نبود و باید از بازیکنان تشکر کنم.
امیر قلعه‌نویی: در نیمه دوم نمایش خوبی داشتیم و ایجاد موقعیت داشتیم؛ از این گل نزدن‌ها خود من هم خسته شدم.



داوری مسابقه فولاد - استقلال خوزستان: اخطار اول عبدالله کرمی به دلیل درگیری با بازیکن حریف درست بود. کارت زرد دوم و اخراج کرمی اشتباه بود و توپ به دست او نخورد و به سینه اش اصابت کرد. لگد ایوب والی مدافع فولاد به کتف بازیکن حریف باید با کارت زرد جریمه می شد و کارت قرمز نیازی نبود. برخورد توپ به دست مدافع فولاد در محوطه جریمه خطا و پنالتی نبود.

داوری مسابقه نفت تهران - سپاهان: گل نفت به درستی مردود اعلام شد و مهاجم این تیم با دست قبل از گل به صورت مدافع سپاهان زد.

داوری مسابقه سیاه جامگان - پیکان: قبل از گل آفساید پیکان باید پنالتی اعلام می شد و مهاجم این تیم با خطا سرنگون شد اما آفساید به درستی اعلام شد. پنالتی پیکان درست بود و تکل مدافع سیاه جامگان منجر به سرنگونی بازیکن پیکان شد و در ادامه توپ به دستش هم خورد و دو خطای پنالتی همزمان رخ داد. سرنگونی سیف اللهی در محوطه جریمه پیکان شبیه سازی بود و مهاجم به درستی کارت زرد گرفت. اخطارهای روستایی بازیکن پیکان و اخراج او به دلیل ضربه به توپ بعد از سوت داور درست بود. ضربه بازیکن سیاه جامگان روی ساق پای دافه بازیکن پیکان باید با کارت قرمز جریمه می شد.

داوری مسابقه سایپا - ذوب آهن: سرنگونی بازیکن سایپا در محوطه جریمه روی ارسال خطا نبود و چون بازیکن ذوب آهن بالاتر پرید و توپ را زد برخوردش خطایی رخ نداد. سرنگونی مهاجم ذوب آهن در محوطه جریمه خطا و پنالتی نبود و داور به درستی کارت زرد داد. سرنگونی بعدی مهاجم ذوب آهن در محوطه جریمه هم خطا نبود و مدافع سایپا از مهاجم جلوتر بود.


رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران روی خط آمد و شرایط ادامه مالکیت نفت طلاییه پس از پایان مهلت یک ماهه را اعلام کرده و منوط به نامه تاییدیه اداره دارایی برای پرداخت بدهی ها عنوان کرد.

 با پخش آخرین آمار نظرسنجی برنامه این هفته نود ساعت ۲ بامداد سه شنبه به پایان رسید. در انتها با شرکت یک میلیون و ۶۷۹ هزار نفر در نظرسنجی، ۳۴،۴ درصد گل علی علیپور به گسترش فولاد را برترین گل دو ماه اخیر معرفی کردند و ۲۵،۷ درصد به گل سامان قدوس و ۲۳،۴ درصد به گل داریوش شجاعیان رای دادند.

نتیجه نظرسنجی نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس