هادی ساعی

رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک از تصمیم این کمیته مبنی بر برپایی انتخابات کمیسیون ورزشکاران حداکثر تا نیمه آبان ماه خبر داد.

به گزارش مشرق، هادی ساعی در این خصوص گفت: طی نشستی که امروز در محل کمیته ملی المپیک و با مسئولان مربوطه داشتیم پیش‌نویس دستورالعمل اجرایی این دوره از انتخابات بر اساس آیین‌نامه مصوب کمیته بین‌المللی المپیک تهیه و جهت تصویب به هیئت اجرایی ارسال شد تا استارت کار خورده باشد.

رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک عنوان کرد: زمان دقیق انتخابات نیز با توجه به فرآیند اجرایی متفاوت ثبت نام، تایید اسامی، تهیه فرم های مربوطه و صدور کارت‌های شناسایی کاندیداها متعاقبا اعلام می‌شود اما مشخصا می‌توانم اعلام کنم حداکثر تا نیمه آبان ماه انتخابات برگزار و نفرات این کمیسیون انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی در پایان گفت: اعضای ستاد برگزاری انتخابات نیز مشخص شده اند که به‌زودی معرفی شده و کار خود را آغاز می‌کنند. امیدوارم با کمک تمامی فدراسیون‌ها المپیکی و ورزشکاران شاخص بتوانیم انتخاباتی منظم و دقیق را برگزار کنیم تا در نهایت کمیسیونی فعال و پویا و عضوی موثر در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک داشته باشیم.

منبع: کمیته ملی المپیک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس