کد خبر 781237
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
اصلاح طلبان نمایه

تئوری جدایی از دولت بیشتر به دلیل ناتوانی روحانی در بهبود وضعیت معیشیتی مردم است و اصلاح‌طلبان قصد دارند با اجرای این برنامه از هزینه‌دادن برای دولت دوازدهم خودداری کنند.

به گزارش مشرق، یکی از فعالان سیاسی که خواست نامش فاش نشود گفت: جمعی از بزرگان اصلاحات که از آنان به عنوان تئوریسین این جریان یاد می شود اخیرا جلسه محرمانه برگزار کرده اند.

او می گوید: اکثر حاضران در این جلسه انتقادات تندی به روحانی داشته اند و گفته شده که از روحانی ناامید شده و او با چینش کابینه خطش را از اصلاحات جدا کرده است.

یکی از حاضران جلسه که از او به عنوان لیدر جریان اصلاحات هم نام برده می شود در این جلسه می گوید که باید نقشه راه خودمان را از دولت جدا کنیم و برای انتخابات مجلس آماده شویم. باید جریان اصلاحات مستقل در انتخابات آتی شرکت کند و دیگر نباید اجازه دهیم از اصلاح‌طلبان برای روحانی هزینه شود.

در این جلسه نزدیک شدن روحانی به لاریجانی به عنوان زنگ خطر برای اصلاح‌طلبان قلمداد شده و حزب کارگزاران به عنوان لیدر این بازی سیاسی مورد نکوهش حاضران قرار گرفته است.

م.ت از افراد تندروی جریان اصلاحات در این جلسه انتقادات شدیدی به دولت وارد کرده و برخی اطرافیان و مشاوران روحانی را مشکوک و چهره امنیتی معرفی کرده است.

او گفته باید در ماه های آینده آرام آرام از دولت فاصله بگیریم و برای انتخابات مجلس آماده شویم و شانس خودمان را امتحان کنیم.

این فعال اصلاح‌طلب گفته است، دولت حساب شده با ما بازی می کند و ما باید بازی دولت را بهم بزنیم.

 در حالی که همه بزرگان اصلاح طلب حاضر در این جلسه در مرزبندی با دولت و شرکت مستقل در انتخابات آتی هم نظر شده اند، اما بعد از اعلام آشکار این موضوع از سوی عارف که گفته بود در انتخابات آینده ائتلاف نمی کنیم، سعی در تکذیب این مطلب داشتند. آنها اعتقاد دارند که عارف حرکت "گام به گام" را در جدایی از دولت رعایت نکرده است.

از سوی دیگر گفته می شود که تئوری جدایی از دولت بیشتر به دلیل ناتوانی روحانی در بهبود وضعیت معیشیتی مردم است و اصلاح طلبان قصد دارند با اجرای این برنامه از هزینه دادن برای دولت دوازدهم خودداری کنند و به گونه ای عمل کنند که امکان ایستادن در مقام حمله به دولت را داشته باشند و در افکار عمومی به جایگاه اصلاحات ضربه وارد نشود.

منبع:آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
    0 0
    اصلاح طلبان .......
  • SE ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
    0 0
    عجب سقط جنینی؟! این جنین سقط شده در کدام گور دفن میشود؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس