نقشه مرز سوریه و اردن.jpg

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه این عملیات موفق شدند مناطق « ۱۸۰، ۱۸۱، ۱۸۲، ۱۸۳ و ۱۸۵» را در مرزهای مشترک با اردن پاکسازی کنند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت از صبح امروز عملیاتی را در جنوب سوریه آغاز کردند و پس از درگیری های سنگین توانستند با عقب راندن عناصر تروریستی، چند منطقه را در مرزهای مشترک با کشور اردن پاکسازی کنند.

این عملیات در جنوب استان دمشق انجام شد و نیروهای سوری و مقاومت با وارد کردن ضربات سنگین به تروریست های « السود الشرقیه»، موفق شدند در گام نخست مناطق « ۱۷۴، ۱۷۸، ۱۷۷ و ۱۷۹» را به کنترل خود درآورند.

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه این عملیات موفق شدند مناطق « ۱۸۰، ۱۸۱، ۱۸۲، ۱۸۳ و ۱۸۵» را در مرزهای مشترک با اردن پاکسازی کنند؛ در جریان این درگیری ها ۳۰ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

نیروهای سوری و مقاومت همچنین پس از درگیری های نفس گیر موفق شدند مواضع خود را در مناطق « ۱۷۳، ۱۷۵و ۱۷۶» تثبیت کنند؛ از سویی دیگر، نیروهای جبهه مقاومت در جنوب استان حمص هم توانستند ارتفاع مهم « ام آذن» را از اشغال تروریست ها خارج کنند. در این درگیری ها هم ۲۰ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، این ارتفاع در شمال شرق « سد الزلف» قرار دارد و بر مسیر انتقال نیرو و تجهیزات اشراف کامل دارد؛ در جریان درگیری ها برای پاکسازی این ارتفاع ۲۰ تن از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
    8 1
    در عکس جاده بین دیرالزور و السخنه اشغال نشان داده شده است.
    • US ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
      6 0
      آره دیگه. داعش حمله کرده گرفته و درگیریه اونجا. باید صبر کرد. مشرق غیر مستقیم احتمالا تایید کرده.
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
    7 17
    انقد تو غذای ایرانی ها قند و تو آبشون کلر می ریزن که تاب مقاومت ندارن گندم ما خالص نشاسته است گوشتمون هم که از همون نشاسته می خورن گاو و گوسفندا پس پروتئن درست و حسابی نداریم هر کی بخواد می تونه بچه شوسول ایرانیو بتابونه خخخخ
    • محمد IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
      10 8
      دوست عزیز چه ربطی داشت این مناطق هر آن ممکنه دست به دست بشه ولی بخش مهمش اینه که السود الشرقیه پاکسازی شد فکر کنم تو اون منطقه ۳ یا ۴ ماهی بود ارتش سوریه عملیاتی نکرده بود در ضمن باید با فکر حمله کرد نمیشه که بگی که ۱۰۰ تا تانک میندازیم وسط ۱۰۰۰ کیلوتر مربع پاکسازی می کنیم در ضمن ارتش سوریه و متحدانش در وضع خیلی خوبی هستن در ضمن مقاومت ما به غذا و.. بستگی نداره مردم ایران عزیز من جمله شما مقاومت رو باید از امام حسین یاد بگیرند و درس شهامت و آب نخوردن( کلر دار مخصوصا) از حضرت عباس
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
    19 9
    داعش اصلی در اقلیم عراق و شمال سوریه است
  • احسان IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
    10 4
    کشتی که قرار نیست برن بگیرن پسرجان! قراره با اسلحه بجنگن اوکی؟
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
    6 1
    کار داعشرحال حالاها تمام نمیشه بعد از شکست کامل داعش نوبت میرسه به هسته های خفته که اتش زیر خاکسترن خاموش کردن این اتش سخته شما نمیدونید باچه شجاعتی ارتش میجنگه واقعا درکش برای امثال ماها سخته
  • هادی IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
    1 1
    سلام ببخشید اردوگاه تنف که پایگاه امریکایی هست در خاک اردن و نزدیک مرز سوریه است. توی نقشه توی خاک سوریه امده . لطفا اصلاح بفرمایید. ممنون
  • ا IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
    0 0
    اینها را که قبلا گرفته بودن برای روحیه دادن الکی تکرار میکنین.
  • علی IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
    0 0
    با سلام لطفا بخش تازه های تحولات منطقه را به روز رسانی کنید مال چند ماه پیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس