کد خبر 780180
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
لوکا بوناچیچ

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: اگر موقعیت‌های دو تیم را مقایسه کنید متوجه می شوید که ما فرصت بیشتری داشتیم اما تراکتورسازی از موقعیت هایش بهتر استفاده کرد.

به گزارش مشرق، لوکا بوناچیچ پس از شکست دو بر یک در دربی تبریز مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: به بازیکنانم تبریک می گویم. بازی خوبی را از شاگردانم شاهد بودیم، اما شانس همراه ما نبود. اگر موقعیت‌های دو تیم را مقایسه کنید متوجه می شوید که ما فرصت بیشتری داشتیم اما تراکتورسازی از موقعیت هایش بهتر استفاده کرد.

وی ادامه داد: ما گلی را دریافت کردم که موقعیت حساسی نبود و روی اشتباه خودمان بود. انتظار انتقال سریع توپ را از دفاع به حمله تراکتورسازی را نداشتیم و در غافلگیری گل را دریافت کردیم. تراکتورسازی با اشتباهات ما به برتری دست یافت. حریف تنها 20 دقیقه اول تیم برتر بوده و بقیه زمان بازی در اختیار می برد.
سرمربی گسترش فولاد عنوان کرد: به جای تراکتورسازی ما باید در نیمه نخست به گل می‌رسیدیم. پاس سریع و دقیق کم داشتیم و نتوانستیم از برتری خود در زمین مسابقه سود ببریم و برخلاف جریان بازی نتیجه را واگذار کردیم؛ با این وجود از عملکرد شاگردانم راضی هستم و بابت بازی خوب به آنها تبریک می گویم. در نیمه نخست ما باید به گل دست می یافتیم و این نیمه را اگر به سود خود به اتمام می‌رساندیم، نتیجه دیگری در زمین مسابقه رقم می‌خورد.

وی در پاسخ به این سوال که در 8 بازی 7 امتیاز گرفته است و آیا باشگاه از وی راضی بوده و حمایت خواهد کرد یا خیر، گفت: این موضوع را باید از باشگاه بپرسید.
بوناچیچ در مورد تعویض آندرانیک تیموریان نیز گفت: آندو تا زمانی که در میدان بود با تمام وجود بازی کرد و زمانی که دیدم که خسته و توانش کاسته شده است او را تعویض کردم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس