حسین شریعتمداری

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: مراکز تصمیم گیر محل حضور بزرگان نظام است و نفوذ به آن بسیار سخت است، اما نفوذ به مراکز تصمیم ساز و مشاوران راحت تر است.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری شامگاه چهارشنبه در جمع عزاداران حسینی در هیات انصارالحسین(ع) زیباشهر، طی سخنانی گفت: کربلا یک منطق سرزمینی به پهنای سراسر دنیا و عاشورا روزی به اندازه همه روزها بود، عاشورا آغاز راه بود و ندای «هَل مِن ناصر یَنصُرنی» امام حسین(ع) پیچید تا به عصر امام خمینی(ره) رسید، در این عصر، مردمانی ندای امام حسین(ع) را شنیده و با جان و دل دویدند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی همسایه دیوار به دیوار و مردم ایران وارثان عاشورا هستند، گفت: از این مردم انتظار می رود که عاشورایی برخورد کنند.

باید مراقب مشاوران نفوذی در مراکز تصمیم ساز نظام بود

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان این که امام حسین(ع) در پی ساختن نظامی بود که توسط جد ایشان پایه گذاری شده بود، افزود: ما امروز در شرایط خطیری هستیم، اما شرایط خطرناک نیست، افرادی که ادعا دارند، انقلاب اسلامی در گذر زمان کم رنگ شده است، باید به این سوال پاسخ دهند، که چرا دشمنی ها با انقلاب اسلامی بیشتر شده است، امروز تمام سنگرهای کلیدی در اختیار ما است.

شریعتمداری با بیان این که دشمن اصرار دارد، که ما جایگاه کلیدی خود را نشناسیم، افزود: باید حجاب تبلیغات دشمن را کنار بزنیم و فریب نارنجک های دودزای دشمن و بمب های صوتی آن را نخوریم، برای این که دچار نارنجک دودزا و  گمراه نشویم باید نقشه راه را در اختیار داشته باشیم، در این حالت می توانیم انحراف ها را کشف کنیم.

وی گفت: دشمن زمانی که نمی تواند وارد قلعه ای با دیوارهای بلند شود، مجبور است با نفوذ و از درب قلعه وارد شود، باید نفوذ را شناخت و از خطر آن در امان بود، منظور من نفوذی تروریست که قصد انفجار دارد نیست، بحمدالله نیروهای امنیتی و نظامی ما هوشیار هستند، اشاره من نفوذ به داخل ساختار نظام و در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز است، مراکز تصمیم گیر محل حضور بزرگان نظام است و نفوذ به آن بسیار سخت است، اما نفوذ به مراکز تصمیم ساز و مشاوران راحت تر است، باید مواضع را با نقشه راه بسنجیم و تحلیل کنیم و مراقب مشاوران نفوذی در مراکز تصمیم ساز نظام باشیم، انحراف های مکرر از نقشه راه دیگر اشتباه نیست، خبط است.

شریعتمداری افزود: کسانی که برای نفوذ به ساختار وارد می شوند، در میانه راه مجبور به پرده برداری از اهداف و منظورشان هستند، باید این افراد را از زاویه آن ها با نقشه راه شناخت و حریف را ارزیابی کرد، ارزیابی حریف بسیار مهم است.

وی با بیان که در دفاع مقدس ما حتی محل مهمات خود را نمی دانستیم، افزود: استکبار در ادج قدرت به ما حمله کرد و شکست خورد، اکنون ما در قدرت هستیم، متاسفانه عده ای قدرت حریف را باور دارند و پا پس می کشند و از تهدیدهای حریف می ترسند و می گویند ما سایه جنگ را رفع کردیم، کدام سایه جنگ، دشمن بیچاره است، در مورد کره شمالی به درماندگی افتاده است.

«آتش به اختیار» یعنی پا را از روی ترمز برداشته و در میدان باشید

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان این که همراهی ملت با حکومت یک پایه اقتدار است، تاکید کرد: اقتدار ما از حریف بسیار بیشتر است و نباید پرچم را پایین آورد، محرم را ببینید و متوجه شوید، ما بسیار زیاد هستیم، تشییع شهید حججی را ببینید، از زمین و زمان آدم جوشید و دوربین ها قادر تصویرگری نبودند، این تشییع نشان از قدرت نظام اسلامی داشت، پس پرچم را پایین نیاورید، اگر پرچم پایین بیاید، پرچم دشمن بالا خواهد رفت.

وی گفت: اگر کسی احساس کند، دیدگاهش در جامعه اش در اقلیت است، ترجیح می دهد مطرح نکند، به همین دلیل حریف دیدگاه مخالف خود را به مارپیچ سقوط برده و در اقلیت قرار می دهد تا مطرح نشود.

شریعتمداری با بیان این که بیکاری به ملت فشار آورده است، گفت: واردات ما بی رویه است، زمانی که کالاهای چینی و تولید کشورهای دیگر در حالی وارد کشور ما می شوند، که کالای مشابه آن در داخل تولید می شود، کارگر بیکار شده و مشکل اقتصادی ایجاد و کارگاه ها تعطیل می شود، سود را نفوذی ها می برند.

وی افزود: زمانی که ۲۳ درصد و یا حتی ۱۵ درصد به پول در بانک سود می دهید، دیگر کسی پول را به صحنه تولید نمی آورد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان این که «آتش به اختیار» یعنی پا را از روی ترمز برداشته و در میدان باشید، گفت: بچه های انقلاب باید در میدان باشند، نگذارند محیط ها آلوده شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 34
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • علی IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
    42 8
    اکنون منافقان و خوارجان در حکومت نفوذ کرده اند چون بعضی از اعمال انها قابل مشاهده است اگر اکنون تدبیری اعمال نشود فردا دیر است
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
    25 5
    حاج حسین خیلی وقته کار از مراقب بودن گذشته . شش دانگ مراکز تصمیم ساز رو فتح کردن نفوذیها و جز نُچ نُچ کردن برخوردی نمیشه
    • AE ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
      5 1
      کار نفوذی چیه ؟ ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسئولان و بدبینی مردم به نظام
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
      6 3
      ناشناس 21:19 کمترین کار نفوذی اینیه که شما میگی . نفوذی یعنی کسی که در مراکز حساس تصمیم گیری و مدیریتی نفوذ و رخنه کرده و با سوء استفاده از موقعیتش به اشاعه فساد مالی و اخلاقی و هموار کردن راه برای آمریکا و تیشه زنی به ریشه نظام میپردازه . در یک کلام نفوذی های منافق فعلی با زدن نقاب دوست در عمل به ترویج فساد و بی بند و باری و براندازی نرم مشغولن
  • US ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
    1 1
    ای بابا
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
    8 3
    هر چی میکشیم از دست این نفوذی هاست
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
    9 3
    انقلاب اسلامی در گذر زمان کم رنگ میشه، باید به این سوال پاسخ دهند، که چرا دشمنی ها با انقلاب اسلامی بیشتر میشه جواب خیلی سادست حکومت دست اقلیته طبیعتا هرجور دلشون میخواد حکمرانی میکنن سیاست خارجی هم دلبخواه خودشونه براشونم مهم نیست مردم چی میخوان اما تو داخل قضیه فرق داره نظام استحاله میشده و مردم اپوزیسیون میشن
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
      2 6
      بله از تشییع جنازه شهید حججی مشخصه چقدر استحاله شده
    • امیر IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
      5 3
      جناب 18:40 ، انگار تشییع جنازه باشکوه شهید حججی ، بدجور باعث سوزشتون شده که به هذیان گویی افتاده اید، حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف حمایت از نظام را نمی بینی؟!!!! اشکال امثال شما اینه که فرق میان اصل نظام و انقلاب را با فلان حزب وگروه و جناح سیاسی و فلان مسئول نمی دانید، یا اصولاً فرقی میان اینها قائل نیستید!!!!!!!کدام انقلابی در تاریخ سراغ داری که با گذشت 40 سال از آن همچنان مردم حضور چشمگیری در صحنه های مختلف داشته باشند؟!!!!! بعد جنابعالی حرف از کمرنگ شدن می زنی؟!!!! ظاهراً عقاید و میزان تعقل خودت کمرنگ شده است، بقیه را مثل خودت نبین.
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
    8 2
    نفوذیها همیشه ازطریق خودیهایی که تندروی میکنند نفوذمیکنند چون همیشه درحاشیه امنیت قداردارند وبهمه اطلاعات مشدف هستند..مواظب اینا باشید..یه وقت دیدید مامور موساد دراومدن
  • ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
    2 1
    کی نفوذی نیست؟!
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
    1 3
    احسنت
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
    8 3
    نصف آقازاده ها شدن نفوذی چون میرن تو اروپا تحصیل میکنن
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
    6 1
    در نظام اسلامی یک منافق چون می تونه خیلی راحت دروغ بگه لذا در برابر افراد متدین خیلی راحت تر می توانند جامعه را فریب بدهند.منافق شناسی اساسی ترین آموزش باید در جامعه اسلامی باشد.
  • US ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
    8 6
    شریعتمداری در خط مقدم چنگ با اسلام آمریکایی است
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
    7 1
    مراقب ابو موسی اشعری ها هم باش
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
    24 1
    آدرس غلط نده. کدامیک از دزدان هزاران میلیاردی غیرخودی بودند؟ کدامشان بهایی اند؟ اتفاقا همه خودی اند. برادران قاچاقچی نفوذی اند؟ تاریخ قضاوت بدی درباره مه خوهد کرد.
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
    2 17
    شیرین هانتر منبع : لوبلاگ / ترجمه تحریریه دیپلماسی ایرانی روابط تیره میان آمریکا و ایران پس از انتخاب دونالد ترامپ، با سخنرانی وی در مجمع عمومی سازمان ملل و واکنش حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، به بالاترین حد خود رسید. ترامپ در بخشی از سخنرانی تند خود، اتهاماتی علیه ایران وارد کرد. اکثر این اتهامات بی اساس بوده و یا فقط تا حدی صحت داشتند. آقای روحانی، اظهار داشت سخنان ترامپ در شأن مجمع عمومی سازمان ملل نبود. رویکرد ترامپ در مواجهه با ایران غیرمسئولانه، بی پروا و غیرقانونی بوده و او باز هم تلویحاً به این نکته اشاره کرد که ایران به شرایط برجام پایبند نبوده است. دولت ترامپ نیز به صورت مکرر به عقب نشینی از برجام، اعمال تحریم جدید علیه ایران و حتی احتمال اقدام نظام این کشور تهدید کرده است. این سیاست ها باعث افزایش خطر ایجاد درگیری های همه جانبه میان ایران و آمریکا شده است. احتمالا ایالات متحده از چنین مناقشه ای بدون صدمه خارج نخواهد شد، اما بزرگترین بازنده ایران خواهد بود. در واقع اگر چنین اتفاقی بیافتد، درگیری نظامی با ایالات متحده می تواند موجب ایجاد دینامیک هایی شود که تمامیت ارضی ایران و بقای آن را در مرزهای کنونی خود تهدید کند. تجربه عراق، لیبی، افغانستان و حتی سوریه هشداری است به رهبری ایران، نسبت به آنچه می تواند در این کشور رخ دهد. بنابراین، برای جلوگیری از چنین فاجعه بالقوه ای تصمیم با ساختار رهبری ایران است. ایران باید دیدگاه های خود را در خصوص نقش و عملکرد منطقه ای و بین المللی اش را با قابلیت های خود تطبیق دهد. به طور خاص، حاکمیت ایران باید این تفکر را کنار بگذارد که روحیه انقلابی، می تواند کمبود سلاح های مدرن، به ویژه نیروی هوایی مناسب، سیستم های دفاع هوایی و نیروی دریایی را جبران کند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معتقد است با توسل به جنگ های نامنظم می تواند در یک جنگ طولانی و فلج کننده، با ایالات متحده رویارویی کند. اما چنین جنگی ایران را خسته کرده و مشکلات آن را وخیم تر خواهد کرد. به علاوه این طرز تفکر که ایران باید با آمریکا در خاورمیانه و فرای مرزهای خاورمیانه، خصوصا در مورد مسائلی که به امنیت این کشور و دیگر منافع ملی آن مربوط نیست، درگیر شود باید کنار رود. تا کنون، این سیاست منجر به آن شده که ایران اساسا حتی به کوچکترین همسایگان خود نیز باج بدهد.
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
    3 4
    اگه بانکها سود رو بیارن پایین تورم دارایی مردم رو نابود میکنه واگه پولشونو ببرن بورس یا تولید رکود نابودش میکنه کلا برای خودت یه چیزی میگی واصلا معلوم نیست خودت پولت تو بانکه یا بورس
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
    5 2
    داداش ح گ که نویسنده شنود اشباح هست و نویسنده در کیهانم بوده جاسوس در اومد اول مواظب نفوذی تو سیستم خودت باش.....
  • حامی IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
    1 1
    تا شماها به عنوان اصولگرا و اصلاح طلبها هستید دیگر مارا چه ترس از نفوذی مگه نه اینست که نفوذی ها رخنه میکنند برای تصاحب قدرت و ثروت مملکت دقیقا کاری که چپ و راست سیاسی کثیف الان انجام میدهند
  • مجید IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
    7 3
    جناب شریعتمداری درباره جاسوسانی که در کیهان مقاله می نوشتن چه نظری دارن..
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
      3 3
      نظری ندارن و ندادن
  • ابالفضل IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
    3 7
    نتانیاهو خطاب به ایران : ما از شما به خودتان هم نزدیک تر هستیم !! باید بشدت مواظب نفوذیهای اسرائیل در ایران بود . کسانی که خیلی به قدرت نزدیک هستند و بین همه اختلاف میندازند . کسانی که همنوا با اسرائیل . به شدت تلاش میکنند برجام را به هم بزنند . جلوی مجلس تظاهرات راه میندازند که برجام قبول نشود !! نکند یک ریشه آبا و اجدادی با یهودیهای صهیونیست داشته باشند ؟؟؟؟
    • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
      5 4
      چرا مغلطا میکنی اسرائیل که از این برجام راضیه که کلاه خوبی برسرملت ایران گذاشتندتمام دستاوردهای هسته ای را ازما گرفتندوهیچی نگرفتیم نفوذی کسی است که تن به این برجام دادنهکسیکه جلویش است برجام برد برد نبود بلکه برد وخوردیک لیوان آب هم پشت سرش بود
    • ناشناس IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
      0 0
      بیشترین کینه را نسبت به برجام از همان اول نتانیاهو داشته است . حضرت آقا از اول هم فرموده بودند ما بدنبال سلاح هسته ای نیستیم . اصل دانش فنی و زیر ساختهای هسته ای است که سر جایش مانده است . اقتدار موشکی هم جای بحث نداشته است . الان ترامپ بشدت عصبانی است که چرا این برجام به آمریکا تحمیل شده است . نتانیاهو و آل سعود خبیث هم . از اینکه نتوانستند ایران را به سقوط بکشانند عصبانی هستند . عجیب این است که شرائط تحریم چه سودی برای یکعده داشته است ؟ تحریمها ادامه پیدا میکرد چه کسانی خرسند بودند ؟ صادرات نفت از بین رفته بود و ارزش پول ملی یک سوم شده بود . قیمتها لحظه ای افزایش پیدا میکرد . و اگر نرمش قهرمانانه حضرت آقا نبود وضع مملکت معلوم نبود به کجا میرسید ؟؟ یکعده معلوم الحال بشدت دنبال نابودی مملکت هستند ! و از 2 حال خارج نیست . یا از این بلبشو سود میبرند . یا مهره صهیونیسم هستند .
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
      1 0
      برجام باعث شد بدون اینکه اسرائیل حتی یک گلوله به سمت تاسیسات هسته ای ما شلیک کند و منتظر فرود آمدن موشک های ما در تل آویو و حیفا باشد شاهد تبدیل صنعت هسته ای ما به یک دکور هسته ای باشد.
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
      1 0
      نتانیاهو: اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه ما در ایران هستند.
    • ناشناس IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
      1 0
      اگر اینقدر پیشرفته بودیم چرا باید علاف روسها میشدیم تا بعد از 15 سال با قیمت 2 لا پهنا نیروگاه بوشهر را بسازند و قطعنامه ضد ایرانی را هم امضا کنند؟؟ مگر قرار بود به سلاح هسته ای دسترسی داشته باشیم ؟؟ مگر جنس بقالی بود که حالا دیگه تو قفسه ها نیست ؟؟ مگه دانش فنی آن از بین رفته است ؟؟ بنظر میرسه وجود تنش دائمی در مملکت بنفع یکعده خاص است . امثال بابک زنجانیها !!!
  • محسن IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
    0 0
    نتانیاهو : اسرائیل و کشورهای عربی درباره اینکه 12 سال بعد، زمانی که ایران «بتواند هر مقدار اورانیومی که بخواهد غنی کند»، چه اتفاقی خواهد افتاد، نگران هستند.وی در توضیح این نگرانی اضافه کرد: «مشکل این نیست که در آینده چه اتفاقی در صورت نقض توافق از سوی ایران خواهد افتاد، بلکه نگرانی اینجاست با پایبندی ایران به توافق چه خواهد شد.!!!!!!!!!! ترامپ : «توافق هسته‌ای که توسط دولت سابق به دست آمد، یکی از بدترین توافق‌هایی است که من به عمرم دیده‌ام... هرگز نباید چنین توافقی صورت می‌گرفت. این توافق کاملا یک سویه، علیه ایالات متحده و رک بگویم، علیه بخش اعظم خاورمیانه است.»!!!!!!!!!!!!!!!!!! حسین شریعتمداری شب گذشته با حضور در جمع دانشجویان متحصن در مقابل مجلس شورای اسلامی گفت که امیدوار است مجلس برجام را رد کند. !!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
    0 0
    خودشون هم که نباشند نفوذی، به احتمال بچه هاشون هستند.
  • محسن IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
    0 0
    مطمئنم که اینقدر صداقت ندارید تا این متن را بگذارید . درست مانند متن قبلی . و بیشتر به سو نیت شماها اطمینان پیدا میکنم ! نتانیاهو در آرژانتین : همچنان میگویم که برجام بد است و باید باطل شود !!!!!! ترامپ : برجام را پاره خواهم کرد . این بدترین توافقی است که در تاریخ آمریکا امضا شده است !!!!!
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
    2 0
    اگر قرار به جستجوی نفوذی ها باشیم اجازه هست از کیهان شروع کنیم ؟
  • ولی IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
    2 0
    یک اصولگرای صاحب روزنامه در این شرایط مملکت نباید حقوق ماهانه 96 میلیونی بگیرد. همه چیز الوده به ریا است. فیش اش در تلگرام و گوشی ها دست بدست می گردد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس