کد خبر 780047
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
لازلو

سرمربی پیشین تیم ملی تفنگ درخصوص میزان طلبش از فدراسیون صحبت‌هایی مطرح و اعلام کرد که هنوز به دادگاه حکمیت ورزش شکایت نکرده است.

به گزارش مشرق، لازلو سوچک، سرمربی پیشین تیم ملی تفنگ درخصوص  خبر شکایتش به دادگاه حکمیت ورزش اظهار داشت: هنوز شکایتی از فدراسیون تیراندازی ایران به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) نکرده‌ام، اما اگر نتوانم به حق و حقوقم برسم، قطعاً این پرونده را به CAS خواهم برد و از آنجا احقای حق خواهم کرد.

وی ادامه داد: من زحمات زیادی برای فدراسیون تیراندازی ایران کشیدم و واقعاً کار در ایران و تیراندازان ایرانی را دوست داشتم، اما خیلی بد بود که مسئولان فدراسیون تمامی توافقاتی را که با هم داشتیم را به طور مستمر زیرپا گذاشتند و رقم زیادی از مبلغ قراردادم را به من پرداخت نکردند.

لازلو تاکید کرد: نمی‌خواهم خیلی در این باره صحبت کنم، اما قرارداد من با فدراسیون تیراندازی دقیقاً یکسال پیش در تاریخ 21 سپتامبر (30 شهریور) به پایان رسید و از آن موقع تاکنون تنها بخشی از طلبم را دریافت کردم، اما پس از آن مسئولان فدراسیون غیرحرفه‌ای عمل کردند و حتی جواب نامه‌های من را نداده‌اند که واقعاً فکر نمی‌کنم سزاوار چنین رفتاری بوده باشم.

وی افزود: در حال حاضر 68 هزار دلار از فدراسیون تیراندازی ایران طلب دارم و این طلب برای خیلی وقت پیش است و طبق توافقی که امضای رئیس فدراسیون هم پای آن است، آنها باید دستمزد من را به موقع پرداخت می‌کردند که با این شرایط اگر پرونده به دادگاه حکمیت ورزش برود، رقم خیلی بیشتری نصیب من خواهد شد. من به فدراسیون فرصت لازم و خوبی را برای پرداخت طلبم دادم، اما آنها از این فرصت به خوبی استفاده نکردند. به هر حال امیدوارم هر چه زودتر این موضوع حل و فصل شود.

سرمربی پیشین تیم ملی تفنگ در پایان گفت: ایرانی‌ها را دوست دارم و احترام زیادی برای آنها قائل هستم، اما رفتار فدراسیون با من درست نبود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس