کد خبر 779778
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
کاستا

مهاجم جدید اتلتیکو مادرید با انتشار پیامی از هوداران آبی‌پوشان لندنی خداحافظی کرد.

به گزارش مشرق، دیه‌گو کاستا که سرانجام از چلسی جدا و بازگشتش به اتلتیکومادرید رسمی شد، با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام»  از هواداران آبی‌پوشان لندنی خداحافظی کرد.

در پیام وی آمده است:وقتی برخی چرخه‌ها آغاز می‌شوند، چرخه‌های دیگر پایان می‌یابند. چرخه من در چلسی هم سه سال گذشته آغاز شد، سه سال فوق‌العاده از تمامی جنبه‌ها که هرگز فراموشش نخواهم کرد.

با دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام خیریه، 120 بازی، 59 گل زده و 24 پاس گل این چرخه نه آن‌طوری که می‌خواستم، به پایان رسید.

هواداران فوق‌العاده چنین باشگاه قابل تحسینی و تمامی هم‌تیمی‌هایم، همین‌طور کارکنان بخش‌های پزشکی، اجرایی و تدارکات همیشه در خاطر و قلبم خواهم ماند.

همیشه در کنار شما خواهم ماند و اطمینان دارم که دلیل من برای پایان دادن به این چرخه را درک خواهید کرد چون نمی‌توانستم ایمان به خودم را از دست بدهم. چلسی بابت همه چیز متشکرم!

گفته می‌شود کاستا در ازای 66 میلیون یورو و با قراردادی  4 ساله به اتلتیکو مادرید بازگشته است، هرچند این باشگاه اسپانیایی تا ماه ژانویه 2018 به دلیل محرومیتی که از سوی یوفا با آن مواجه است، نمی‌تواند از کاستا استفاده کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس