کد خبر 779365
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
کلوپ

سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول در کنفرانس خبری‌اش در مسکو با خبرنگاران جنجال به راه انداخت.

به گزارش مشرق، شب گذشته (دوشنبه) در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم‌های اسپارتاک مسکو و لیورپول در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اتفاقی جنجالی رخ داد که منجر به اوقات تلخی یورگن کلوپ سرمربی آلمانی قرمزپوشان مرسی‌ساید شد.

ماجرا پس از آن رخ داد که کلوپ به چند سؤال نامربوط خبرنگاران روسی درباره اسپارتاک مسکو، از جمله سؤالی درباره تیم فوتبال آنژی ماخاچ کالای روسیه، پاسخ داد.

پس از این سؤالات نوبت به خبرنگار شبکه اسکای اسپورتس در روسیه رسید تا سؤالش را از سرمربی آلمانی لیورپول بپرسد.

در شرایطی که مترجم  برای انتقال معنای سؤالات خبرنگاران روسی به کلوپ مشکل داشت و مربی پیشین بوروسیا دورتموند به اندازه کافی از این موضوع ناراضی به نظر می‌رسید، او انتظار داشت که حداقل خبرنگار شبکه اسکای اسپورتس انگلیس که سؤالش احتیاجی به ترجمه شدن نداشت، سرانجام از او سؤالی متناسب با بازی بپرسد که باز هم این اتفاق رخ نداد و او سؤالی درباره اظهارات اخیر مائوریسو پوچتینو سرمربی تاتنهام راجع به مهاجم انگلیسی تیمش هری کین پرسید.

خبرنگار اسکای اسپورتس از کلوپ پرسید: مائوریسیو پوچتینو در ابتدای هفته جاری گفت که عاشق هری کین است. آیا شما هم در تیم‌تان عاشق هیچ یک از بازیکنان‌تان هستید؟»

کلوپ که از مواجه شدن با یک سؤال نامربوط دیگر به ستوه آمده بود گفت: واقعاً نمی‌فهمم چرا ما داریم درباره این مسائل بحث می‌کنیم. من تاتنهام را دوست دارم و این شامل بازیکنانش هم می‌شود.

خبرنگار روسی که مضطرب به نظر می‌رسید و انگار متوجه نشده بود که منظور کلوپ از هری چه کسی است از او با حالتی متعجب پرسید: شما عاشق هری هستید؟!

کلوپ هم در پاسخ به او گفت: کین! او بازیکن تیم تاتنهام است.

سپس در حالی که خبرنگار روسی به زحمت و تلاش و تقلای فراوان داشت به خبرنگاران هموطنش در اتاق کنفرانس خبری مفهوم حرف‌های کلوپ را منتقل کند، کلوپ ادامه داد: نه این سؤال و نه جوابش برای شما روس‌ها اهمیتی ندارد. این فقط یک مسئله انگلیسی است. داریم وقت‌مان را اینجا هدر می‌دهیم!

دیدار تیم‌های فوتبال اسپارتاک روسیه و لیورپول امشب از ساعت 22:15 به وقت تهران در پایتخت روسیه برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
    0 0
    نه روسیه نه انگلیس فقط آلمان رو عشقه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس