کتاب باز

مدیر شبکه نسیم گفت: این شبکه برنامه‌های دیگری هم درباره کتاب دارد که باید مراقبت کنیم تا اهمیت کتاب بین مردم تنزل نکند.

به گزارش مشرق - محمد احسانی مدیر شبکه نسیم به همراه میثم فضلعلی مدیر گروه تولید و امیرعباس اشرف مدیر روابط عمومی شبکه، روز گذشته دوشنبه سوم مهر ماه با حضور در پشت صحنه برنامه «کتاب باز» از روند تولید و ضبط این برنامه تلویزیونی بازدید کرد.

برنامه روز گذشته با حضور سیدمهدی شجاعی نویسنده ضبط شد و وی نیز در جریان این بازدید با مدیر شبکه نسیم سخن گفت. همچنین محمدرضا رضائیان تهیه‌کننده و سروش صحت مجری برنامه به ارایه توضیحاتی درباره برنامه، بازخوردها و... پرداختند و گفتگویی صمیمانه شکل گرفت.

احسانی مدیر شبکه نسیم در ابتدا درباره بازخوردهای برنامه بیان کرد: با توجه به اینکه تاکنون 10 قسمت از برنامه پخش شده بازخوردهای خوبی داشتیم و حضور مهمانان خوبی را هم شاهد بودیم.

مدیر شبکه نسیم در سخنانی درباره تولید برنامه هایی چون «کتاب باز» گفت: هدف چنین برنامه‌هایی این است که کتاب محصول فرهنگی که فراموش شده دوباره به سبد فرهنگی خانواده‌ها بازگردد و اصل مطالعه در زندگی مردم مورد تشویق قرار بگیرد. وی با اشاره به مهمانانی که به «کتاب باز» دعوت می شوند، یادآور شد: در این برنامه معرفی کتاب توسط افرادی صورت می‌گیرد که مورد علاقه مردم هستند و به نوعی مرجع و اهل فرهنگ و هنر محسوب می‌شوند. تلاش شده تا با ساختار متفاوتی که برای این برنامه در نظر گرفته شده و براساس ساعت پخش مناسب و شبکه پخش به نقطه‌های هدفگذاری شده در حوزه معرفی کتاب برسیم.

احسانی با اشاره به اینکه شبکه نسیم برنامه‌های دیگری هم درباره کتاب دارد، اظهار کرد: «کتاب باز» می‌تواند به عنوان نقطه کانونی این برنامه ها باشد. مدیر شبکه نسیم در پایان سخنانش عنوان کرد: وظیفه ماست که مراقبت کنیم تا اهمیت کتاب در میان مردم تنزل پیدا نکند و به عنوان یک نیاز فرهنگی برای نسل جدید مطرح باشد.

برنامه «کتاب باز» با اجرای سروش صحت و به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان روزهای زوج ساعت 20 روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و تاکنون هنرمندان و چهره‌های شاخصی از جمله جمشید مشایخی، رضا کیانیان، حمید داودآبادی، حبیب احمدزاده، مسعود ده‌نمکی، علیرضا خمسه و... مهمان این برنامه بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس