کد خبر 77911
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۳

حواشي ناشي از بستن پيست كراس جاده شانديز، باعث بازداشت يك ساعته قهرمان موتور كراس آسيا و كشور شد.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، علي برزوزاده در خصوص مشكلات ايجاد شده ناشي از بستن پيست كراس جاده شانديز و همچنين بازداشت خود توسط نيروي انتظامي، تصريح كرد: صبح روز يكشنبه كه براي تمرين به پيست رفتم گفتند كه حق تمرين در پيست را ندارم و نيروي انتظامي آن را گرفته است كه در ادامه به دليل جر و بحث‌هاي ايجاد شده، من را يك ساعت در پاسگاه ويراني بازداشت كردند. احساس مي‌كنم در اين شرايط بايد ورزش را كنار بگذاريم و به دنبال كارهاي ديگر برويم.

وي ادامه داد: بعد از يك ساعت بازداشت، با گرفتن تعهد من را آزاد كردند. در اين بين وقتي با رييس هيات در خصوص اين مشكل تماس گرفتم، وي گفت كه به ما ربطي ندارد و ما كاره‌اي نيستيم و اين پيست سندش به نام تربيت‌بدني است.

برزوزاده با طرح اين سوال كه چرا مشهد به اين وسعت، حتي نمي‌تواند يك پيست براي خودش نگه دارد، اظهار كرد: اين پيست كه تنها پيست تمريني ما به شمار مي‌رود، هيچ گونه امكاناتي ندارد و حتي از برق و آب هم برخوردار نيست. با اين حال همين نصف پيست كلنگي را هم مي‌خواهند از ما بگيرند.

وي افزود: در صحبتي كه با داوري مديركل ورزش و جوانان استان خراسان رضوي داشتم، وي اعلام كرد كه به زودي اين مشکل حل مي‌شود، اما فكر مي‌كنم در آينده‌اي نزديك و هر چه زودتر اين پيست را هم از ما بگيرند و خيال همه راحت شود و اين در حالي است كه من يك ماه ديگر بايد به مسابقات آسيايي اعزام شوم.

برزوزاده خاطرنشان كرد: در حال حاضر نيروي انتظامي ميله‌هايي را از وسط پيست رد كرده كه همين عامل باعث به هم خوردن پيست شده است.

قهرمان موتور كراس آسيا و كشور با بيان اينكه تنها خواسته من اختصاص يك پيست براي تمرين كردن است، عنوان كرد: پيست ويراني نه مال من است و نه ارثيه پدرم و من فقط خواهان داشتن پيستي هستم كه بتوانم خودم را براي مسابقات آسيايي و كشوري آماده كنم چرا كه در صورت قهرماني افتخاراتش براي مملكت‌مان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    0 0
    الفاتحه مع الاخلاص والصلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس