بهنام اسبقی

دارنده نشان طلا مسابقات جهانی تکواندو گفت: فعلا صلاح نیست من در مورد مسائل فنی و نتایجی که در مراکش رقم خورده صحبت کنم.

به گزارش مشرق، بهنام اسبقی در پاسخ به این سوال که تکلیف شما برای حضور در اردوی تیم ملی تکواندو چه زمانی سرانجام مشخص خواهد شد، گفت: ما تقریباً 50 روز قبل در فدراسیون تکواندو جلسه‌ای را داشتیم و قرار بر این شد که جلسه بعدی ما با پولادگر رئیس فدراسیون و بی باک سرمربی تیم ملی باشد. طبق آخرین صحبت‌ها قرار بود یک جلسه با حضور من و خدابخشی برگزار شود تا مشکلات ما حل شود.

وی در ادامه افزود: این جلسه تا به امروز برگزار نشده و ما نمی‌دانیم که تکلیف چیست، هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است و ما بلاتکلیف هستیم. حداقل اگر تکلیف ما مشخص می‌شد، می‌دانستیم که چطور باید برنامه‌ریزی کنیم.

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما نتایج ضعیفی که تیم ملی کسب می‌کند قابل قبول است یا خیر، گفت: فعلا صلاح نیست من در مورد مسائل فنی و نتایجی که در مراکش رقم خورده صحبت کنم.

اسبقی در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در تیم ملی آمادگی لازم را دارید یا خیر، گفت: تمریناتم را به صورت انفرادی پیگیری می‌کنم اما فایده‌ای ندارد، چون ما همچنان بلاتکلیف هستیم. قرار بر این بود که پس از حل شدن مشکلمان به اردوی تیم ملی دعوت شویم و در تورنمنت بعدی حضور پیدا کنیم. اگر مشکل ما حل می‌شد، در تورنمنت مراکش می‌توانستیم حضور پیدا کنیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد افتی که در رنکینگ فدراسیون جهانی به دلیل عدم حضور در مسابقات رخ می‌دهد، گفت: ما صددرصد به دلیل عدم حضور در مسابقات بین‌المللی در رنکینگ جهانی افت خواهیم داشت. حضور در مسابقات جهانی کره‌جنوبی که 120 امتیاز داشت را از دست دادیم و پس از آن  حضور در دو تورنمنت مسکو و مراکش که هر کدام 40 امتیاز دارد را نیز به راحتی از دست دادیم. ما شانس کسب مدال داشتیم و می‌توانستیم امتیاز کسب کنیم، متأسفانه به راحتی این امتیازها را از دست دادیم.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: اگر فدراسیون در بحث هزینه مشکل مالی دارد، من حتی حاضرم هزینه حضورم در مسابقات را پرداخت کنم، البته برای حضور در مسابقات مسکو اعلام کردم که حاضرم هزینه سفرم را پرداخت کنم اما متأسفانه با این پیشنهاد موافقت نشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس