تحریم روسیه

«ادموند اشتویبر» رئیس پیشین ایالت بایرن خواستار گسترش روابط روسیه و آلمان شد.

به گزارش مشرق، این سیاستمدار از حزب سوسیال‌مسیحی ضمن رد کردن سرد شدن رابطه میان برلین و مسکو به این موضوع اشاره کرد که روسیه آمادگی دارد تا در زمینه گسترش ماموریت سازمان ملل در منطقه دونباس اوکراین همکاری کند و این موضوع در پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد آمده است.


وی به موضوع هسته‌ای ایران هم پرداخت و در این مورد به شبکه خبری اسپوتنیک گفت: «این موضوع نشان‌دهنده آن است که شما فقط با هم گفت‌وگو نمی‌کنید بلکه درباره مسایل سازنده با هم تعامل دارید. آلمان، اروپا و روسیه به همدیگر نیاز دارند تا بتوانند به مسایل جهانی بپردازند. مسکو بخشی از راهکار بحران‌هاست.»

اشتویبر همچنین گفت: «حزب سوسیال‌مسیحی به ریاست "هورست زیهوفر" و من همواره معتقد بوده‌ایم که باید پیام‌هایی داده شود مبنی بر اینکه با وجود اقدامات پویای روسیه، تحریم‌ها ضد این کشور به تدریج برداشته شوند.»

آمریکا و اتحادیه اروپا از سال ۲۰۱۴ در پی الحاق دوباره شبه‌جزیره «کریمه» به فدراسیون روسیه، مسکو را به ایجاد بی‌ثباتی در اروپا متهم کرده و تحت تحریم‌های اقتصادی قرار داده‌اند. آلمان از جمله کشورهایی است که به واسطه تحریم‌های ضدروسی، ضررهای مالی زیادی متحمل شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس