کد خبر 778387
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
ونگر

سرمربی آرسنال می گوید رقابت های لیگ قهرمانان اروپا جذابیت خود را از دست داده اند.

به گزارش مشرق، آرسن ونگر می گوید سیستم کنونی لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که جذابیت این تورنمنت نسبت به سال های قبل کمتر شود. در واکنش به افت بیننده های تلویزیونی لیگ قهرمانان در بریتانیا، سرمربی فرانسوی آرسنال هم معتقد است تورنمنت مثل قبل هیجان انگیز نیست. همچنین افزایش توجه و تقسیم ثروت بین تیم های مشهور باعث شده که هر ساله همان تیم ها به مصاف هم بروند. در مرحله گروهی هم شرایط خیلی ایده آل نیست. بیش از نیمی از بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان امسال، قبلا در این تورنمنت رخ داده است.

آرسن ونگر که امسال بعد از ۱۹ حضور پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا، تیمش را در لیگ اروپا هدایت می کند، در این باره به تلگراف گفت:فکرمی کنم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان دیگر بازی های جذاب خیلی یافت نمی شود. شما برای تماشای بازی ها یک یا نهایت دو انتخاب دارید. همه چیز تبدیل به یک روتین در مرحله گروهی شده است. به میزان بینندگان نگاه کنید. تورنمنت مشخصا بخشی از قدرت جذبش را از دست داده است.

آرسنال باید در چارچوب لیگ اروپا به بلاروس سفر کند تا به مصاف باته بوریسوف برود. آیا آرسن ونگر دلتنگ لیگ قهرمانان اروپا شده است؟صادقانه بله. اما باید بگویم که من تقریبا ۲۰۰ بازی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده ام، پس می توانم حس غرور انگیزی داشته باشم. 

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس