کد خبر 778350
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
محمد نوازی منصوریان

مربی فعلی استقلال تهران درباره حضورش در تمرینات و استعفای علیرضا منصوریان توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش مشرق، محمد نوازی درباره حضورش در تمرین امروز استقلال اظهار داشت: شب گذشته آقای عبداللهی با من تماس گرفت و از من خواهش کرد در تمرین امروز استقلال شرکت کنم. فعلا قرار شده کادر فنی و مجموعه استقلال کمک کنم.

وی ادامه داد: من با آقای منصوریان تماس گرفتم  و به عنوان کسی که بنده را به استقلال آورد رخصت بگیرم اما ایشان پاسخ تلفنم را ندادند.

مربی استقلال درخصوص استعفای علیرضا منصوریان از سرمربیگری آبی‌ها تصریح کرد: به هر حال وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد فشار روی سرمربی است و بیشتر از سایرین باید پاسخگوی نتایج باشد. اعتقاد دارم در این ناکامی منصوریان به تنهایی مقصر نیست. کسانی بودند که به هواداران استقلال خط می‌دادند تا این بی احترامی‌ها در ورزشگاه را شاهد باشیم. در چند بازی اخیر بدشانس بودیم و توپ هایمان گل نمی‌شد اما این را بدانید استقلال تیم بزرگی است و منصوریان کاپیتان استقلال بوده و همیشه بزرگ است و بزرگ خواهد ماند.

نوازی در خصوص گزینه‌های سرمربیگری استقلال افزود: مدیریت باشگاه تصمیم گرفته و با گزینه های مدنظر خود مذداکره کند باید منتظر بمانیم تا بالاخره چه کسی سرمربی خواهد شد. ما به خاطر ستاره هایی که روی پیراهن استقلال است تمام تلاشمان را انجام می دهیم که به شرایط خوب گذشته برگردیم.

مربی استقلال در پایان درباره قعرنشینی استقلال در جدول گفت: برای تمام تیم های بزرگ دنیا چنین اتفاقی پیش می‌آید و این تنها مختص استقلال نیست.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس