تکواندو

مبارز وزن ۶۸- کیلوگرم ایران با قبول شکست ۲۰ بر ۱۱ برابر لانگوباردی از بریتانیا در نخستین دیدارش از گردونه رقابت های تکواندو گرند پری مراکش کنار رفت.

به گزارش مشرق، مرحله دوم مسابقات گرندپری تکواندو در سال ۲۰۱۷، از روز جمعه و در چهار وزن المپیکی مردان و زنان با حضور ۲۲۵ تکواندوکار از پنجاه و شش کشور در شهر "رباط" مراکش آغاز شد و امروز(یک شنبه) به پایان می‌رسد.

در روز پایانی این رقابت‌ها امروز(یک شنبه) مبارزات اوزان ۶۸- کیلوگرم مردان و ۵۷- کیلوگرم بانوان آغاز شد و میرهاشم حسینی نماینده ایران در این روز بود که با قبول شکست برابر حریفش دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

میر هاشم حسینی نماینده وزن ۶۸- کیلو گرم ایران که مدال نقره جهان در سال ۲۰۱۷ را در کارنامه خود می‌بیند در دور نخست و از مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف پتر لانگوباردی از بریتانیا که رتبه چهارده رنکینگ جهانی را در اختیار دارد رفت و در پایان با نتیجه ۲۰ بر ۱۱ برابر این مبارز تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

به این ترتیب پرونده تیم ملی تکواندوی ایران در مسابقات تکواندو گرند پری مراکش با کسب یک مدال برنز فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلو گرم به پایان رسید. 

پیش از این سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلو گرم و محمد کاظمی در وزن ۵۸- کیلو گرم با قبول شکست برابر رقبا از کسب مدال ناکام ماندند.

تیم ملی تکواندوی ایران را مهدی بی باک به عنوان سرمربی و علیرضا نصر آزادانی به عنوان مربی همراهی می‌کنند.

رقابت‌های گرند پری (G۴) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰ _ ۲۴ و ۱۴.۴۰ امتیاز جهت ارتقای رنکینگ تعلق می‌گیرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس