رادوشوویچ

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از عملکرد سنگربان فعلی این تیم پرداخت.

به گزارش مشرق، وحید قلیچ در مورد نمایش ضعیف علیرضا بیرانوند در دو بازی اخیر پرسپولیس اظهار داشت: من مدتی پیش گفتم که تنها شانس بیرانوند این است که بازیکنی مثل سیدجلال حسینی جلوی او بازی می‌کند. حسینی یک دفاع مقتدر است و نقش مهمی در خط دفاعی پرسپولیس دارد. شما دیدید که وقتی او در بازی‌های پرسپولیس غایب بود، این تیم گل خورد و نمایش خوبی در خط دفاعی نداشت.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: دروازه‌بان پرسپولیس و دروازه‌بانی که ادعا می‌کند شماره یک تیم ملی را بر تن دارد باید این‌قدر راحت بخورد؟! اگر این گل‌ها را یک گلر معمولی در لیگ ایران بخورد نمی‌توانیم زیاد انتقاد کنیم، ولی بیرانوند دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی است. او باید همیشه درون دروازه احساس خطر کند، ولی متأسفانه رقیبی در پرسپولیس ندارد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: بیرانوند همیشه به خودش می‌گوید که من در هر شرایطی درون دروازه قرار می‌گیرم و این موضوع به ضرر اوست. دروازه‌بان دوم پرسپولیس هم که از لحاظ فنی حرفی برای گفتن ندارد  و در واقع رادوشوویچ یک نانوا بود که برانکو او را به پرسپولیس آورد! خدا کند که بیرانوند به گل‌خوردن عادت نکند و اگر این شرایط ادامه داشته باشد او تیم ملی را هم از دست خواهد داد.

قلیچ در ادامه تصریح کرد: من قصد تخریب کسی را ندارم و همیشه دوست دارم حقیقت را بگویم. شاید وقتی از بیرانوند انتقاد می‌کنم خیلی‌ها به من فحش بدهند، ولی من باید حقیقت را بگویم. بیرانوند باید بیشتر حواسش را جمع کند.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد محرومیت چهار ماهه مهدی طارمی عنوان کرد: این اتفاق خوب نیست، ولی در حال حاضر این ماجرا نباید پرسپولیس را در آستانه بازی با الهلال تحت تأثیر قرار بدهد. پرسپولیس باید برای این بازی به شکل جدی تمرکز کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • احمد IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
    33 9
    آقای قلیچ هم برای خودش نظری داده ولی رادشویچ نانوا نیست اتفاقا دروازه بان خوبی نشون داده .
  • Mehdi IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
    20 10
    اتفاقا خیلی هم عالی شد. علیپور و منشا بهتر جواب خواهند داد.
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
    29 2
    این دروازه بان قبل از اینکه بیاد پرسپولیس در لیگ کرواسی با تیمش قهرمان شده بود نان وا یعنی چی!!!!!!
  • IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
    1 1
    مگه نانوا آدم نیست
  • ابی ابی IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
    1 0
    قلیچ.خخخخخخ .برو بابا تو دیگه کی هستی..قلیچ گیچ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس