کد خبر 777735
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
بوکس

در حالی که پیش از این کمیته فنی فدراسیون بوکس جایگاهی نه چندان بااهمیت در این فدراسیون محسوب می شد حالا و با تغییر سرپرست و نزدیکی چند گزینه خاص به وی به نقطه ای حساس تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، پس از استعفای ناگهانی و شوکه کننده ناطق نوری در فدراسیون بوکس سرپرستی این فدراسیون به افشین داوری سپرده شد. از همان ابتدا مشخص بود داوری که سابقه ریاست در فدراسیون دوومیدانی و حضور در چند فدراسیون دیگر را در کارنامه خود داشت راهی دشوار در فدراسیون بوکس دارد. حالا حتی آنهایی که سالها از بوکس دور بوده اند با رفتن ناطق نوری حق خود می دانند که در نبود پدرخوانده سهمی در فدراسیون داشته باشند.

داوری اگرچه سابقه سالها مدیریت در ورزش را داشته اما نزدیکی چند گزینه طرد شده در فدراسیون سابق به وی و رفت و آمدهای مکرر این افراد به فدراسیون چنین شائبه ای را در میان خانواده بوکس به راه انداخته که با توجه به ناآگاهی سرپرست جدید نسبت به شرایط این رشته وی تحت تاثیر برخی افراد تصمیمات اشتباهی را بگیرد که روزنه ای برای فعال شدن آتشفشان خاموش درگیری ها باز شود.

در حالی که پیش از این کمتر کسی حساسیتی روی اعضای کمیته فنی فدراسیون بوکس داشت، اضافه شدن برخی اسامی که گزینه های باسابقه تر و اثرگذارتری نسبت به آنها در بوکس موجود است این کمیته را به نقطه حساس و در کانون توجهی تبدیل کرده است که همه منتظر قدم بعدی داوری در انتخاب نفرات کمیته فنی هستند. ضمن اینکه شنیده می شود قرار است برخی افراد کارنامه دار حاضر در کمیته سابق فنی فدراسیون برکنار شوند که در نوع خود عجیب است!

در روزهایی که پیشکسوتان مدال آور بوکس خارج از گود مانده اند و جای خالی آنها در کمیته فنی احساس می شود صحبت از دعوت چند گزینه به کمیته فنی می شود که مشخص است انتخاب آنها به عنوان اعضای جدید این کمیته به علت اتفاق نظرشان در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی است. به عبارتی دیگر برخی معتقدند از آنجایی که داوری هر تصمیم فنی از جمله انتخاب سرمربی را به عهده کمیته فنی گذاشته است حالا با چینش اعضای این کمیته قصد دارد تصمیمات سلیقه ای و سفارشی خود را به مرحله اجرا برساند که در صورت بروز این اشتباه وی و همراهانش باید منتظر یک آشوب داخلی جدید باشند.

در مصاحبه با چند مربی و چندین پیشکسوت بوکس کسب اطلاع کردیم که همه منتظر تصمیم جدید داوری نشسته اند تا وی را در این برهه حساس محک بزنند. بدون شک عدم استفاده داوری از نیروهای کاردان،باتجربه و دلسوز بوکس نتیجه ای جز برهم خوردن آرامش فعلی این رشته نخواهد داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس