فیفا

بعد از مکاتبه و شکایت باشگاه ریزه اسپور، فیفا به نفع تیم ترکیه‌ای رای صادر کرد.

  به گزارش مشرق، مهدی طارمی فصل گذشته به باشگاه ریزه اسپور پیوست و پس از مدتی با دلیل مختلف این تیم را ترک و به تهران بازگشت.

باشگاه ریزه اسپور در نامه‌ای شکایت خود را به فیفا ارسال کرد و در نهایت در شرایطی که باشگاه پرسپولیس مراحل مهم و حساسی را پشت سر می‌گذارد فیفا رای به محرومیت 4 ماه طارمی و جریمه نقدی 789 هزار 500 یورویی و محرومیت از حضور در 2 پنجره نقل و انتقالات برای سرخ پوشان صادر کرد تا با اذعان رسانه‌های ترک زبان باشگاه ریزه برنده پرونده طارمی شود.

در متن نامه شکایت باشگاه ریزه اسپور آمده است: مهدی طارمی در حالی که با باشگاه ریزه قرارداد داشت تمرینات را نیمه کاره رها کرده و به دلیل اعتراضات هواداران پرسپولیس و تهدید به مرگ، ترکیه را بدون اطلاع ترک و به تهران بازگشت.

متن نامه محرومیت پرسپولیس را در زیر مشاهده می‌کنید:

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
    3 2
    محرومیت خودش و باشگاه مهم نیست .. مهم اون مبلغی است که باشگاه جریمه شده و طبق معمول باید از جیب بیت المال پرداخت بشه . مبلغی نزدیک به 5میلیارد تومن.. پولی که میشه باهاش چند تا مدرسه ساخت و بیمارستان تجهیز کرد وغیره ... اونایی که دم از بیت المال میزنن بیان ازمدیریت عالی تو این حوزه رو دفاع کنن... اگه تو 90 به این مساله توجه شد چون در دوران ....... مچکریم اتفاق افتاده...
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
      0 0
      عزیزم!! پرسپولیس ردیف بودجه ای نداره که از بیت المال براش هزینه بشه!!
    • محمد IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
      0 0
      چرا منفی میدین؟؟؟؟؟؟؟؟ حق میگه دیگه
  • علی IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
    0 0
    وقتی هیئات مدیره رو وزارت ورزش انتخاب میکنه یعنی این تیم با بودجه بیت المال اداره میشه .. لازم نیست عوام فریبی بشود هم استقلال هم پرسپولیس .سپاهان. نفت تهران .ذوب اهن و... همه از بیت المال تغذیه میشن .. اصلا مگر ما تیم خصوصی هم داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس