کد خبر 777621
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۵
ژاپن و ایران

وزیر خارجه ژاپن در دیدار با همتای ایرانی خود خواستار کمک تهران برای مهار کره شمالی شد.

به گزارش مشرق، «تارو کانو»، وزیر خارجه ژاپن در دیدار با «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران خواستار کمک تهران برای افزایش فشار علیه کره شمالی و مهار برنامه هسته‌ای این کشور شد. 

به گزارش خبرگزاری NHK، وزیر خارجه ژاپن روز جمعه در دیدار با همتای ایرانی خود در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک این درخواست را مطرح کرد.

خبرگزاری بلومبرگ به نقل از «کانو»، در دیدار با ظریف است: «شما باید در مورد کره شمالی به ما کمک کنید.»

در این دیدار ابعاد مختلف روابط دوجانبه، بویژه همکاری های بانکی، سرمایه گذاری، انرژی، علمی و دانشگاهی، و مسائل منطقه‌ای و بین المللی بخصوص برجام مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
    3 0
    آقای ژاپن شما با اون سوابق جنایاتت در چین و کره باید هم نگران باشی اما ما چه کاری می توانیم بکنیم؟ مگر شما نبودی که پروژه های ما را نیمه کاره رها کردی و رفتی؟ مگر شما نبودی که داده های مطالعات جایکا را در اختیار امارات قرار دادی تا اهداف حیاتی تهران را به موشک های آمریکایی خود بدهد؟ چه جنایتی بود که می توانستید در حق ملت ایران بکنید و نکردید؟
  • نکته AU ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
    3 0
    آنچه ما باید به آنها نشان دهیم اینست که اصلا این موضوع به ما چه ربطی دارد. چرا این نچه آمریکا نگران قتل عام مردم بی دفاع در میانمار نیست؟چرا برای مقابله با این نسل کشی ورود نمی کند؟ چرا در این مورد به دنبال کمک به مظلومان نیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس