کد خبر 777564
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
طاهری

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به خبر محرومیت مهاجم این تیم و محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، علی اکبر طاهری در خصوص خبر محرومیت چهار ماهه مهدی طارمی از فوتبال به دلیل شکایت باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه گفت: چنین نامه‌ای با این مضمون به دست باشگاه پرسپولیس نرسیده است اما طی تماس‌هایی که با فدراسیون فوتبال برقرار کردیم خبرهایی در این خصوص به ما داده شد. 

وی افزود: به همین دلیل جلسه‌ای فوری با مهدی تاج و همکارانش در فدراسیون فوتبال برگزار خواهیم کرد تا از حقوق باشگاه دفاع کنیم. ما پیش‌بینی چنین شرایطی را می‌کردیم و به همین دلیل از قبل راهکارهایی در نظر گرفته بودیم و با توجه به اتفاقات رخ داده اقداماتی خواهیم کرد تا باشگاه دچار زیان نشود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان اظهار داشت: ما پیش‌بینی این شرایط را از قبل کرده بودیم و به همین دلیل راهکارهایی در نظر گرفتیم تا با این شرایط مقابله کنیم و به همین دلیل قطعاً واکنش مناسبی نسبت به این اتفاق خواهیم داشت تا از حقوق باشگاه پرسپولیس و هواداران دفاع کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
    19 2
    معلوم بود این اتفاق می افته همه جا که شیر تو شیر نیست قانون داره
    • ناصر IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
      0 1
      کدوم شیر تو شیر رامین رضائیان هم مثل طارمی قرار داد بسته بود مشخصه یه عده داخل فدراسیون ایران دارن علیه پرسپولیس کار می کنن هم سر داستان ژوزه هم این اطلاعات رو لو دادن اطلاعات برای محکوم شدن پرسپولیس! جالبه اصلا پرسپولیس توی این ماجرا خودش شاکی بود چون طارمی با این تیم هم قرار داد داشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Ojani.meisam@yahoo.com IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
    1 1
    تو 28 سالی که هوادار متعصب پرسپولیس بودم و پیگیر جزئی ترین اخبارهی باشگاه محبوبم ، طاهری بهترین و کاملترین مدیر بوده (البته از دیدگاه حقیر) این باشگاه مدیر عاملین خوبی داشته که هرکدوم در بخش هایی قدرتمند بودند . عابدینی در زمینه ترانسفر ، رویانیان در زمینه جذب ستاره (با چه راهی و از چه منبع درآمدی مورد بحث نیست ، بحث اینکه هر فصل بهترین ستاره هارو جذب کرد) اما طاهری یه مدیر کامله ، هم تو زمینه اسپانسر ، هم درآمد زایی ، هم مدیریت هزینه ، جذب ستاره ها ، رابطه خوب با بازیکن ها و تعامل با مربی ....کاملا هم بدور از حاشیه است ، نه عشق مصاحبه و تیتر شدن داره ، نه اهل هیاهو و فریاد زدن کارهاشو داره....واقعا در همه زمینه ها نمره قبولیو گرفته . نمودش هم قهرمانی فصل گذشته و رسیدن به نیمه نهایی آسیاست . یه تیم خوب ، با بهترین بازیکنها ، همونطور که بدون مربی خوب نتیجه گرفتنش محاله ، بدون مدیر مدبر و کاربلد هم به جایی نخواهد رسید . نمونش استقلال این فصل . امثال رویانیان ، فتح الله زاده و همین افتخاری فقط بلدن در زبان خودشونو بزرگ جلوه بدن ، در عمل...!!!!! امیدوارم این بحران هم با درایت طاهری از سر این تیم محبوب 40 میلیونی گذر کنه
  • علی IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
    0 0
    بازیکن و تیم های درجه 2 و 3 دنیا یاد گرفتن دیگه راه به راه تیم های ا یرانو بچاپن هیچ کسی هم نیست جلوشون رو بگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس