کد خبر 777552
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
طارمی

پرسپولیس در آستانه دیدار حساس با الهلال عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با یک حکم سنگین و شوکه کننده مواجه شده است.

به گزارش مشرق، در حالی که مدیران پرسپولیس پس از ماه‌ها تلاش، در هفته اخیر موفق شده بودند رقم مربوط به محکومیت در پرونده مانوئل ژوزه را تامین کنند، با یک حکم باورنکردنی دیگر مواجه شده‌اند.

فدراسیون جهانی فوتبال در پی شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه، مهدی طارمی بهترین بازیکن و گلزن پرسپولیس را در پرونده قطع همکاری با تیم ترکیه‌ای ریزه اسپور، مقصر دانسته و او را چهارماه از فوتبال محروم کرده است. این باشگاه پیش از این چندین بار تهدید کرده بود که با پیگیری این ماجرا ، حکم سنگینی علیه این بازیکن و باشگاه ایرانی خواهد گرفت.

با این حال محرومیت قرمزها در این پرونده تنها به طارمی ختم نمی شود و باشگاه پرسپولیس نیز در دو پنجره نقل و انتقالات آتی از خرید بازیکن جدید محروم است. این حکم قطعی است و به این ترتیب پرسپولیس در بازی مقابل الهلال عربستان اجازه استفاده از طارمی را ندارد. همچنین به نظر می‌رسد پرسپولیس در این پرونده نیز با جریمه سنگین مالی جدیدی مواجه شود.

پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با تکذیب این خبر، به سایت نود گفت: «هواداران نگران نباشند و چنین موضوعی به هیچ وجه صحت ندارد.» یکی از کارمندان کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال هم واکنش مشابهی به این خبر داشت و گفت چنین حکمی، به دست آن‌ها نرسیده است.

در صورتی که این خبر صحت داشته باشد، پرسپولیس قبل از بازی با الهلال با دردسر بزرگی روبرو شده اما فعلا فدراسیون و باشگاه، هر دو این خبر را تکذیب کرده‌اند.

منبع: تابناک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهماندار هواپیما DE ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
    1 1
    اگر صحت داشته باشد احتمال اینکه سعودی ها با رشوه تیم ترکیه ای را تحریک کرده باشند زیاد است
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
    1 3
    از محرومیت پرسپولیس چیزی گیر ریزه اسپور نمیاد! به نظرم فقط دنبال گرفتن یه پولی از پرسپولیس باشن! احتمالا این حکم یکی دو ماه در دادگاه تجدید نظر و ساس طول خواهد کشید.....
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
      0 0
      محروم یعنی محروم مثل تراکتور قطعیست
    • اصغری IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
      0 0
      بعنی هم وکیلی و هم کارشناس ورزشی ؟ دمت گرم بابا ...
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
    0 0
    تراکتور هم اول تکذیب میکرد بعد محروم شدند ببینید به چه روزی افتادند ، من میدونستم ما محکوم خواهیم شد اصلا تو کدوم پرونده بین المللی ما برنده شدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس