شهربانو امانی

رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل در دوره قالیباف گفت: اظهار نظر خانم امانی عضو شورای شهر تهران در مورد هزینه چاپ گزارش عملکرد شهرداری تهران کذب است.

به گزارش مشرق، در پی اظهار نظر شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در خصوص چاپ سه جلد کتاب گزارش عملکرد شهرداری تهران و هزینه‌ای بالغ بر 28 میلیارد تومان، رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل در دوره قالیباف ضمن اعلام کذب بودن این مطلب گفت: این عضو محترم شورا یا نمی‌داند 28 میلیارد تومان چقدر است یا با اینگونه فعالیت‌ها آشنا نیست یا از سر نا آگاهی و با زاویه سیاسی فقط خواسته حرفی بزند.

وی گفت: کل بودجه مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران با تمام فعالیت‌های گسترده آن در زمان قالیباف به 9 میلیارد تومان هم نمی‌رسید.

گیل آبادی خاطرنشان کرد: اعضا محترم شورا و نمایندگان مردم باید در اظهارات خود وجه انصاف وکارشناسی را رعایت کنند و تمام انرژی خود را مصروف خدمت به مردم کنند.

وی در پایان ضمن مفروض دانستن حق پیگیری حقوقی و قضایی در این باره اعلام داشت: چنین اخبار کذبی نمی‌تواند خدمات گسترده در زمان شهردار سابق را مخدوش کند و مردم را در این خصوص بهترین معیار و ملاک ارزیابی هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
    3 0
    خوب ازشون شکایت کنند به خاطر این همه تهمت ها تا حساب کار دستشان بیاد
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
    3 2
    کم کم مردم قدر قالیباف رو حس میکنن
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
    1 2
    قالیباف کاری کرد کارستان !!!! آنقدر تهران را روبراه کرد و چاله چوله هایش را هموار که صدسال دیگر هم امثال این حاجی خانوم از راه رسیده نمیتوانند رنگروی کارهایش بپاشند ! بهر جهت دیکته نوشتن غلط هائی هم دارد !! قالیباف نشان داد جهادی کار کردن یعنی چه ؟؟؟ و سر افراز کرد هم جبه های جنگ را و هم سپاه محترم پاسداران را و هم جهاد را !!!
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
    2 2
    وقتی برنامه ای برای اداره شهر ندارند سر خود و مردم رو با این تخریب ها و تهمتهای بی اساس گرم میکنند ، تا کوتاهی های آینده را پنهان کنند ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس