کد خبر 777285
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
سخنگوی ارتش

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هواپیمای747 ارتش حامل دومین محموله کمک‌های ایران به میانمار ظهر امروز در فرودگاه بنگلادش به زمین نشست.

به گزارش مشرق، امیر شاهین تقی‌خانی سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدامات ارتش در جهت کمک به مسلمانان مظلوم میانمار اظهارداشت: اولین محموله کمک‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی که بالغ بر 40 تن از نیازمندی‌های مسلمانان مظلوم میانمار بود جمعه 24 شهریور توسط یک فروند هواپیمای 747 نیروی هوایی ارتش ارسال شد و توسط هلال احمر به دست آوارگان میانمار رسید.

وی افزود: دومین محموله امروز ساعت 6:10 دقیقه صبح بعد از مراحل بارگیری که شب گذشته با بسته‌بندی خاص انجام شده بود، به مقصد فرودگاه بنگلادش عازم شد که ساعت 13:30 دقیقه امروز در این فرودگاه به زمین نشست و طی 3 ساعت گذشته این بار تخلیه شد تا به دست مردم مسلمان میانمار برسد.

تقی‌خانی با بیان اینکه در این پرواز، نیروی هوایی ارتش مثل همیشه پیشگام و پیشتاز بود، خاطرنشان کرد: نیروی هوایی توانست این مأموریت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به درستی و دقت انجام دهد و به اذعان همه دستگاه‌ها و نهادها و به ویژه هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، نیروی هوایی پیشگام‌ترین دستگاه‌ها برای کمک به مردم ستم دیده جهان است.

وی افزود: محموله 30 تنی که امروز ارسال شد ترکیبی از نیازمندی‌هایی بود که توسط هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمع‌آوری و ارسال شده بود و کمک‌هایی که کارکنان داوطلب ارتش اعم از نیروی زمینی، دریایی و هوایی و پدافند در اقدامی خودجوش جمع‌آوری کرده بودند در این محموله توسط هواپیمای 747 نیروی هوایی ارتش به سلامت به مقصد رسید.

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این برنامه ادامه دارد و قرار است چندین مرحله دیگر نیز پرواز انجام شود، گفت: مجموعه ارتش نه تنها در زمان تحمیل جنگ بلکه در زمان صلح هم در خدمت مردم و نظام جمهوری اسلامی بوده و همواره آماده است که براساس تدابیر رهبر انقلاب و برای همراهی با دولت و ملت عزیز ایران جانفشانی و تلاش کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس