کد خبر 777206
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
جلیلی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل ‌گفت: آمریکا به دنبال زورگویی با منطق قدیمی استکبار است.

به گزارش مشرق؛ سعید جلیلی نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در جمع مردم و اعضای باشگاه کشاورزان جوان روستای کریم آباد در مراسم گرامیداشت روز این روستا، اظهار داشت: امروز یک افتخار بسیار بزرگ است، که یک روستا بر اساس توانمندی‌های خودش موفقیت‌هایی را بدست آورد.

جلیلی در ادامه با تاکید براینکه امروز اگر خودباوری در بین مردم جنبه عملیاتی پیدا کند سبب موفقیت‌های بزرگی در کشور خواهد شد، یادآور شد: اگر جوانان و مردم یک روستا اراده کنند، بسیاری از آسیب‌ها را می‌توانند جلوگیری و مانع شوند.

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی در ادامه با توجه به سخنان رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل نیز، گفت: آمریکا به دنبال زورگویی با منطق قدیمی استکبار است.

وی در ادامه این مطلب که قلدری و زورگویی هیچگونه تاثیری بر اراده ملت و مردم نخواهد داشت، افزود: شاهد بودید، که قلدری‌های آنها با ایستادن و اراده یک ملت منجر به رفتن شاه از کشور شد، قلدری و حمایت‌های آنها از صدام شکست و نابودی صدام را در پی داشت.

وی در ادامه با توجه به اقرار دشمن در رابطه با اینکه ایران یکی از امن‌ترین کشورهای  درمنطقه است، افزود: امروز دشمن با تمام قدرتی که دارد در تلاش برای دستیابی به اهداف خود است، اما هیچگاه در این زمینه موفق نمی‌شود.

عضومجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه، با اشاره به اینکه بعضی اوقات الگو قرار دادن موفقیت‌ها در محیط کوچک همچون روستا رمز موفقیت و پیشرفت در کشورخواهد بود،  تصریح کرد: اگر ملتی بر آن فرهنگ غنی که دارد، اکتفا کند، استعدادها و موفقیت‌های زیادی رقم می‌خورد و این خودش نیز الگو خواهد شد.

جلیلی در ادامه افزود: امروز روستا و کاردر حوزه کشاورزی و دامپروری یک سند بسیار خوب برای پی بردن دشمن است، که تنها جنگ در پیروزی یک ملت دخیل نیست.

وی در ادامه با توجه به سخنان مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر برنامه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، گفت: امروز روستای کریم آباد با مهاجرت معکوس به عنوان یک سند بسیار خوب در زمینه فعالیت اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه امروز اگر موفقیتی در یک روستا رقم می‌خورد، باید این موفقیت به عنوان یک الگو در جامعه و  برای مسئولین باشد، افزود: اراده مردم و جوانان یک روستا و موفقیت‌های کسب شده می‌تواند، به عنوان یک الگو در کشور حفظ و حمایت شود، اگر این اتفاق افتاد، دیگر اشخاصی همچون ترامپ و دیگر کشورها قدرت تحریم را نخواهند داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس