کد خبر 777120
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲
منصوریان

سرمربی تیم فوتبال استقلال در طولانی‌ترین نشست خبری تاریخ لیگ برتر صحبت‌های متفاوتی را انجام داد.

 به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان در آخرین کنفرانس مطبوعاتی به عنوان سرمربی استقلال، صاحب یک رکورد جدید شد. رکوردی که این بار، ربطی به زمین فوتبال نداشت. منصوریان پس از سکوتی طولانی و مصاحبه نکردن، این هفته برای دقایقی روی خط برنامه نود آمد و امشب طولانی‌ترین کنفرانس مطبوعاتی فوتبال ایران را برگزار کرد.

کنفرانس علیرضا منصوریان، سرمربی مستعفی استقلال از مرز ۳۰ دقیقه هم گذشت و حدود ۸۶ دقیقه طول کشید. خبرنگاران در نشست خبری همچنان صحبت‌های منصوریان را می‌شنیدند و از او سوال می‌کردند. سرمربی مستعفی استقلال دل پری دارد و البته صحبت‌های مهمی هم در کنفرانس مطرح کرده است. علیرضا منصوریان درباره داوری، تاثیر آن روی سرنوشت تیمش، اختلافاتش با رحمتی و همه موضوعاتی که در این مدت ابهام برانگیز بودند، توضیح داد. طبق آیین نامه سازمان لیگ، هر سرمربی در کنفرانس مطبوعاتی، ۱۵ تا ۲۰ دقیقه می تواند حضور داشته باشد و منصوریان  یکی از طولانی‌ترین و شاید بشود گفت طولانی ترین کنفرانس‌های مطبوعاتی فوتبال ایران را در نزدیک به نود دقیقه برگزار کرد.

منصوریان از فردا، سرمربی استقلال نخواهد بود و آخرین حرف‌های او به عنوان صاحب نیمکتی که سال‌ها برای رسیدن به آن تلاش کرد، برای خبرنگاران و مخاطبان رسانه‌ها جذاب است. به خصوص که این بار، منصوریان تعارف را کنار گذاشته و درباره همه چیزهایی که نسبت به آن‌ها سکوت کرده بود، حرف زد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس