کد خبر 777046
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
استقلال

شاگردان علیرضا منصوریان نیمه نخست دیدار مقابل ذوب‌آهن را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش مشرق، در آغاز هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 20 امشب (سه‌شنبه) تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان علیرضا منصوریان به اتمام رسید.

رشید مظاهری، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، محمد ستاری، مهدی مهدی‌پور، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، اسماعیلی شریفات، احسان پهلوان و مرتضی تبریزی؛ ترکیب 11 نفره تیم ذوب‌آهن را در این دیدار تشکیل می‌دهند.

در سوی مقابل نیز سیدحسین حسینی، لئوناردو پادوانی، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، سرور جپارف، حسن بیت‌سعید و جابر انصاری برای استقلال به میدان رفته‌اند.

پیام حیدری کار قضاوت این دیدار را برعهده دارد.

نیمه نخست

دقیقه 12: حسن‌ بیت‌سعید در سمت چپ توپ‌گیری کرد و با ارسالی کوتاه، توپ را به دهانه دروازه ذوب‌آهن فرستاد. دفع اشتباه مدافع ذوب‌آهن توپ را مقابل روزبه چشمی قرار داد تا این بازیکن با بغل پای خود نخستین گل استقلال را به ثمر برساند و تیمش را با نتیجه یک بر صفر از حریف پیش بیاندازد.

دقیقه 16: باز هم یک ارسال کوتاه از سمت چپ با برخورد به پای بازیکن ذوب‌آهن تغییر مسیر داد و در دهانه دروازه مقابل جابر انصاری قرار گرفت، اما رشید مظاهری به موقع و پیش از مهاجم استقلال توپ را جمع کرد.

دقیقه 20: ضدحمله بازیکنان ذوب‌آهن با پاس در عرض احسان پهلوان به محمد حسینی رسید، اما سیدحسین حسینی ضربه او را پا دفع کرد.

دقیقه 26: ارسال فرشید اسماعیلی از سمت راست روی دروازه رشید مظاهری آمد، اما ضربه سر جابر انصاری به مدافع ذوب‌آهن برخورد کرد و از محوطه جریمه خارج شد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که گفته می‌شود علیرضا منصوریان در صورت شکست در این دیدار از سمت خود برکنار خواهد شد، اما سرمربی استقلال حداقل در نیمه نخست سربلند از زمین بیرون آمد و جان سالم به در برد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
    0 0
    چ ببریم چ ببازیم منصوریان باید بره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس