کد خبر 776991
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
حسین توکلی  محمدرضا داوری

باشگاه استقلال در تمدید قرارداد دو بازیکن آکادمی خود تخلف کرده است.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال امروز (چهارشنبه) با دو بازیکن آکادمی خود به نام‌های حسین توکلی و محمدرضا داوری تمدید قرارداد کرد که مدت قرارداد جدید آنها که در رده جوانان هستند، هفت ساله است. این اتفاق در حالی رقم خورده است که براساس قوانین نقل‌وانتقالات باشگاه‌ها برای مدت زمان قرارداد با بازیکنان خود محدودیت‌هایی دارند که باشگاه استقلال هیچ‌کدام از این محدودیت‌ها را رعایت نکرده است.

در فصل پنجم قوانین نقل‌وانتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان که قابل اجراست در خصوص مدت و ماهیت قراردادها و شرایط فسخ آن‌ها درباره این موضوع به طور واضح توضیحاتی ارائه شده است. ماده 19 این اساسنامه می‌گوید طول مدت قرارداد برای بازیکنان حرفه‌ای حداقل از تاریخ شروع آن تا انتهای همان فصل و حداکثر پنج فصل ورزشی است. همچنین مدت زمان قرارداد با بازیکنان زیر 18 سال که بازیکنان حرفه‌ای محسوب نمی‌شود، اگر بیشتر از سه فصل باشد، تخلف محسوب می‌شود.

این در حالی است که باشگاه استقلال با دو بازیکن رده جوانان خود قرارداد هفت ساله امضا کرده است. اگر این بازیکنان حرفه‌ای و بالای 18 سال باشند، باشگاه استقلال حق نداشته قرارداد بالای پنج سال امضا کند و اگر هم زیر 18 سال باشند، قرارداد آنها حداکثر باید به مدت سه فصل باشد. با این حساب مشخصاً باشگاه استقلال در عقد قرارداد با این دو بازیکن مرتکب تخلف شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
    493 3
    این دروازه بان صبا تبانی با استقلال رو تایید کرد این فدراسیون فوتبال نمی خواد ورود کنه؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس