شهربانو امانی

شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در پاسخ به سوالاتی درخصوص واگذاری خودروی صفر و تبلت‌های بیش از ۴ میلیون تومانی به اعضای جدید شورای شهر واکنشی تند همراه با تهمت‌زنی داشت.

به گزارش مشرق، شهربانو امانی در حاشیه مراسم صبح امروز که در پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد، در پاسخ به سوالی در خصوص موضوع واگذاری یک میلیاردی تبلت و خودرو به اعضای شورای شهر تهران که اخیرا نیز خبرساز شده اظهار کرد: این موارد برای اعضا نیست بلکه صرفا ابزار کار سازمان اداری شورای شهر است. خب بالاخره اعضای شورا باید بر شهر تهران با این وسعت نظارت و سرکشی کنند و این موارد ابزار در اختیار آنهاست.

وی اضافه کرد: خواهش می‌کنم رسانه‌ها تعهد استقلال داشته باشند و با عدل و انصاف اطلاع رسانی کنند. 

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به سوال تسنیم در خصوص اینکه آیا او نیز همچون یکی دیگر از اعضای شورا این خودرو و تبلت را قبول نمی‌کند یا خیر، گفت: من چند روز پیش از راننده‌ای که با ما در شورا همکاری می‌کند از وضعیت خودروی در اختیار پرسیدم که او در پاسخ به من گفت که «این خودرو کار می‌کند و مشکلی ندارد» ولی من شخصا نمی‌دانم که دو سال بعد برای این خودرو چه اتفاقی می‌افتد و یا مستهلک می‌شود و مخارج پیدا خواهد کرد یا خیر، ولی تا زمانی که این ماشین مستهلک نشده باشد از همان ماشین قبلی استفاده می‌کنم ولی اگر روزی هزینه استهلاک آن بالا رود طبیعتا انتظار خواهم داشت که این خودرو را تعویض کنند. 

امانی در ادامه با انتقاد از عملکرد رسانه‌ها نسبت به حساس شدن در خصوص موضوع واگذاری خودروها و تبلت‌ها به اعضای شورای شهر گفت: متاسفانه در این مملکت هیچ زمانی جوی رخ می‌دهد و جوگرفته می‌شویم و اتفاقاتی می‌افتد و ای کاش شما رسانه‌ها نه فقط امروز بلکه همیشه در صحنه باشید.

وی در پاسخ به سوال تسنیم درباره اینکه چه لزومی داشت تبلتی با قیمت بالاتر از 4 میلیون تومان برای هر یک از اعضای شورای شهر خریداری شود، گفت: آقای تسنیم من قیمت تبلت‌ها را نمی‌دانم ولی چرا وقتی که برخی اعضای شورا به جای یک ماشین چند خودرو در اختیار داشتند و آن را در اختیار خانواده‌هایشان گذاشتند، شماهایی که ولایی هستید حساس نشدید؟

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به سوال تسنیم در خصوص معرفی این افراد که چندین خودرو گرفته‌اند گفت: من نمی‌دانم شما که اینقدر ناظر بر امور هستید بگویید.

امانی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا اعضای شورای چهارم شهر تهران چند ماشین داشتند که در اختیار خانواده‌شان بوده و شما چرا آنها را معرفی نمی‌کنید، افزود: من نمی‌خواهم در این مورد این بحث را ادامه بدهم.

وی با اشاره به چاپ 3 جلد کتاب گزارش عملکرد شهردار سابق تهران مدعی شد هزینه این کار 28 میلیارد تومان شده است و خطاب به خبرنگار ما گفت:  شما چرا در مورد این هزینه و گزارش عملکرد 12 ساله آقای شهردار نظارت نکردید؟

عضو شورای شهر تهران گفت: به هر حال 4 سال قبل نیز اعضای شورای شهر تبلت‌هایی را در اختیار داشتند که با آن کار می‌کردند ولی اگر مردم درخواست داشته باشند که من این تبلت را نگیرم نمی‌گیرم. 

امانی با اشاره به تعویض ناوگان پلیس و ورود خودروهای بنز به این ناوگان در دهه اخیر نیز گفت: یک زمانی پلیس خارج از قانون الگانس‌ها را برای نوسازی ناوگان نیروی انتظامی وارد کرد و ما همه معتقدیم در همه جا باید تلاش کنیم و شما چشم و گوش ما باشید، چه تسنیم و چه فارس.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اینکه آیا شما و اعضای دیگر اصلاح‌طلب شورا نسبت به خواست برخی از اصلاح‌طلب پرسابقه که خواستار پس دادن خودروها و تبلت‌ها بودند، از گرفتن این خودرو و تبلت امتناع خواهید کرد یا خیر، گفت: این خودرو اصلا به من تحویل داده نشده است.

عضو شورای شهر تهران با انتقاد از رسانه‌ای شدن موضوع واگذاری خودروها و تبلت‌ها به اعضای شورای پنجم گفت: ما نباید نظارت جناحی داشته باشیم. به هر حال مردم باید بدانند که در حال حاضر 140 پست مصوب در شورای شهر وجود دارد ولی شورای شهر 450 نیرو دارد و شهرداری تهران نیز بیش از 65 هزار نیرو در اختیار دارد. 

امانی در پاسخ به این سوال که ایا شورای شهر قصد تعدیل این نیروها را دارد یا خیر، گفت: ما باید در یک فرایند نسبت به این موضوع تصمیم‌گیری کنیم.

وی با دلخوری از انتشار اسناد مربوط به خرید خودروها و تبلت برای اعضای شورای شهر مدعی شد: "وقتی می‌خواهند سندی رو کنند لازم نیست این اسناد را بفرستند به مرکز یک استان و آن را برای آمدنیوز بفرستند که همه می‌دانیم کیست".

عضو شورای شهر تهران در پایان در پاسخ به سوال که چطور در حالی که این اسناد از سوی اصلاح‌طلبان منتشر شده آن را مرتبط با آمدنیوز می‌دانید، تصریح کرد: ما حاضریم به دادگاه برویم تا ببینیم حق با کیست؟

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس