کد خبر 776513
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
حداد عادل

حداد عادل در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خطاب به فرهنگیان خاطرنشان کرده است: متعهد شویم فرزندان این سرزمین را که در اختیار ما هستند با بصیرت بار آوریم.

به گزارش مشرق، غلامعلی حداد عادل رئیس هیأت امنای کانون مدارس اسلامی به مناسبت فرا رسیدن اول مهر و آغاز سال تحصیلی پیامی خطاب به معلمان کشور صادر کرده است.

در این پیام آمده است: فرارسیدن اول مهر و آغاز سال تحصیلی را به معلمان و مربیان کشور و مدیران آموزشگاه‌ها تبریک می‌گویم و فرصت تقارن مهرماه را با ماه محرم برای ادای احترام به پیشگاه سید و سالار شهیدان و یاران باوفای او مغتنم می‌شمارم.  

آغاز سال تحصیلی موقع مناسبی است تا ما معلمان با خدای خود عهد کنیم که کار تعلیم و تربیت را همچون عبادت تلقی کنیم و در این عبادت اخلاص بورزیم.

دانش‌آموزان را امانتی بدانیم که به دست ما سپرده شده و باید در حفظ این امانت کوشا باشیم.  

در شروع سال تحصیلی با خدای خود عهد کنیم که دانش‌آموزان را علاوه بر آشنایی با علم و دانش بر اساس توحید و خداپرستی و دین‌داری و اخلاق تربیت کنیم و آنان را برای یک زندگانی فردی و اجتماعی شایسته آماده سازیم.

متعهد شویم که فرزندان این سرزمین را که در اختیار ما هستند، با بصیرت بار آوریم تا در پرتو آن بصیرت، به ارزش دستاوردهای مهم «استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی» که حاصل خون شهیدان و همت و درایت امام راحل(ره) است، پی برند و قدر آن را بدانند.  

اول مهر فرصتی است تا ما معلمان، که افسران خط اول دفاع از انقلاب اسلامی در جنگ نرم دشمنان هستیم، تصمیم بگیریم و برنامه‌ریزی کنیم که دانش‌آموزان را با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب آشنا کنیم و مخصوصاً معنا و مفهوم «اقتصاد مقاومتی» را بدانان بیاموزیم و لوازم دستیابی به اقتصاد مقاومتی را که یکی از آنها «سبک زندگی اسلامی» است با عمل و رفتار خود بدانان معرفی کنیم.  

امیدوارم سال تحصیلی 97 ـ 96، برای ملت ایران و خانواده بزرگ آموزش و پرورش و مجموعه گسترده مدارس عضو کانون مدارس اسلامی، سال پربرکت و امیدبخشی باشد و همه ما بتوانیم به نیکوترین وجه به وظایف دینی و ملی خود در عرصه آموزش و پرورش عمل کنیم.  

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس