روایت فتح

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، برنامه «و آن دقائق آبی ...» با محوریت تقدیر از هنرمندان عرصه ایثار و مقاومت و نیز رونمایی از جدیدترین آثار «بنیاد فرهنگی روایت فتح» در حوزه های مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، در این برنامه که از ساعت 16 روز شنبه اول مهر ماه در تالار سوره حوزه هنری  برگزار می شود، نمایشگاه پوستر و عکس با عنوان " و آن دقایق آبی ..." با همکاری گروه هنرهای تجسمی و گروه عکس بنیاد روایت فتح رونمایی و افتتاح می شود. همچنین این آثار نفیس با همکاری گروه هنر های تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در قالب کتاب منتشر شده است که طی این برنامه از این کتاب نیز رونمایی خواهد شد. گفتنی است صاحبان اثر در برنامه حضور خواهند داشت.

در بخش دیگری از این برنامه، چهره های شاخص سینمای مقاومت و دفاع مقدس که آثارشان طی سال های اخیر با استقبال مخاطبان و منتقدین سینما روبرو شده است، مورد تجلیل و تقدیر قرار می گیرند و از مستند سازان حوزه مقاومت نیز تقدیر به عمل می آید.

ارائه جدیدترین فعالیت گروه هنرهای نمایشی بنیاد فرهنگی روایت فتح از بخش های دیگر این برنامه است.عمار حلب با محوریت زندگی شهید مدافع حرم شهید محمد حسین محمد خانی، از جدیدترین تولیدات گروه انتشارات بنیاد فرهنگی روایت فتح نیز با حضور خانواده شهید در این مراسم رونمایی خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم،تازه ترین اثر موسیقیایی «رسول نجفیان» که با ترکیبی خاطره انگیز و ویژه هفته دفاع مقدس تولید شده است رونمایی و توسط وی اجرا می شود.

برنامه «و آن دقائق آبی» روز شنبه اول مهرماه، ساعت 16 در سالن سوره حوزه هنری برگزار می گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس