کد خبر 776444
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
رحمتی منصوریان و جباری

تمرین امروز استقلال تحت تاثیر اتفاقات شب گذشته در برنامه 90 برگزار شد.

به گزارش مشرق، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 12 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.

*بعد از اتفاقات شب گذشته در برنامه 90 کادر فنی و بازیکنان این تیم پیرامون مباحث رخ داده در این برنامه صحبت می کردند.

* نکته قابل توجه حضور مجتبی جباری در محل تمرین بود. جباری شب گذشته در برنامه 90 متوجه شد که افتخاری یکی از مخالفان سرسخت او است و امروز به همین دلیل در محل تمرین آبی پوشان حاضر شد و در جلسه ای با کادر فنی استقلال شرکت کرد.ظاهرا شب گذشته منصوریان در تماس با این بازیکن از وی خواسته در تمرین امروز حاضر شود.مهدی رحمتی که در برنامه 90 شب گذشته عوامل کنار گذاشته شدنش از تیم را شناخته بود و در این مورد روی آنتن صحبت هایی را هم انجام داد در تمرین امروز حضور نداشت.

*جواد قراب عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در تمرین امروز حضور پیدا کرد.همچنین دکتر نوروزی هم در محل تمرین آبی پوشان حضور داشت. 

*داریوش شجاعیان و سجاد شهباززاده دو بازیکنی که دوران پایانی مصدومیت را پشت سر می گذارند در محل تمرین امروز استقلال حضور داشتند. این دو نفر به صورت اختصاصی تمرین کردند. با این وضعیت مشخص شد که شجاعیان به دیدار فردا هم نخواهد رسید.

*مجید حسینی مدافع تیم استقلال به تمرینات این تیم بازگشت. البته حضور این بازیکن مقابل ذوب آهن با توجه به غیبت چند هفته ای در ترکیب استقلال کمی بعید است.

تیم فوتبال استقلال بعد از پایان تمرین راهی اردوی پیش از بازی خواهد شد و از ساعت 20 فردا در ورزشگاه آزادی میهمان ذوب آهن خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    0 0
    میهمان یا میزبان؟ بیسوات!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس