کد خبر 776436
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
سیدمحمد حسینی نمایه

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره ترکیب جدید این جبهه سخن گفت.

به گزارش مشرق، سیدمحمد حسینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به آخرین تحولات این جبهه با بیان اینکه ساختار جبهه مردمی در حال نهایی شدن است اظهار کرد: نقاط ضعف و قوت و فرصت ها و تهدیدهای جبهه مردمی بررسی شده تا جبهه بتواند کار خود را در مراحل بعدی با انسجام بیشتری پیش ببرد.

وی افزود: در پی ایجاد مکانیسمی هستیم تا بتوانیم همه احزاب و تشکل ها را همراه کنیم و تفرقه ای میان نیروهای ولایی و انقلابی نباشد. ما در صدد هستیم که علاوه بر حفظ ۱۶ میلیون رای به عنوان سرمایه، با بقیه اقشار و توده های مردم هم ارتباط بیشتری داشته باشیم.

حسینی درباره قوت ها و ضعف های بررسی شده در جبهه مردمی گفت: در هر صورت فرصتی که این بار داشتیم کم بود و نتوانستیم کاندیدای نهایی خود را به مردم تبیین و به هجمه سنگینی را که از داخل و خارج وارد می شد، به خوبی پاسخ بدهیم و مردم را با واقعیات آشنا کنیم.

وی در همین باره ادامه داد: در هر صورت فرصت کم بود و ما انتظار داشتیم که آقای رئیسی جلسات سنگینی با هنرمندان و دانشگاهیان داشته باشد. در طرف مقابل دولت با همه قوا در صحنه بود و حتی آقای روحانی به صراحت گفت کسانی که در ایام انتخابات جدی نبودند نباید انتظار حضور در کابینه بعدی را داشته باشند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی درباره ترکیب این جبهه در دوره جدید فعالیت اش گفت: در گذشته جبهه پایداری در ترکیب نبود که این بار تصمیم بر این شده که آن ها نیز اضافه شوند.

حسینی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عده ای از اصلاح طلبان از امروز مشغول سرمایه گذاری روی رئیس مجلس برای انتخابات ۱۴۰۰ هستند، نظر شما در این باره چیست اظهار کرد: نمی توان روی این مساله حساب باز کرد؛ اصلا باید ببینیم ائتلاف اصلاح طلبان با دولت با توجه به دلخوری هایی که از ترکیب کابینه دارند، دوام خواهد داشت یا خیر.

وی در همین باره تصریح کرد: احتمال دارد که میان این ها اختلافاتی ظهور کند. لیست امید نتوانسته قدرت نمایی کند و ضعف هایشان آرام آرام دارد خود را نشان می دهد؛ این ها هم دولت، هم مجلس و هم شوراها را در اختیار دارند و هیچ راه فرافکنی ندارند. قبلا می گفتند که نمی گذارند کار کنیم اما الان باید به مردم گزارش کار بدهند.   

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس