کد خبر 776420
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
مهدی تاج

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: در روز گذشته جلسات مهمی با مسئولان اجرایی و استقلال و پرسپولیس درخصوص بحث بلیت فروشی برگزار کردیم که به این جمع‌بندی رسیدیم، قیمت بلیت 12.5 درصد کاهش پیدا کند.

به گزارش مشرق، مهدی تاج درخصوص عدم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: من قرائت جدیدی درخصوص حضور بانوان در ورزشگاه‌ها برای دیدن فوتبال نکرده‌ام و بارها و صراحتاً اعلام کرده‌ام که سیاست ما برای حضور بانوان در ورزشگاه همان سیاست وزارت ورزش است. من حتی در مراسم افتتاحیه ورزشگاه امام رضا هم صحبت‌هایی انجام دادم و گفتم که سیاست ما در راستای سیاست وزارت ورزش است. تا زمانی که امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فراهم نشودو امکانات و شرایط برای حضور بانوان مقدور نباشد این اتفاق صورت نخواهد گرفت.

همچنین مهدی تاج در ادامه افزود: در روز گذشته جلسات مهمی با مسئولان اجرایی و استقلال پرسپولیس درخصوص بحث بلیت فروشی برگزار کردیم که به این جمع‌بندی رسیدیم، قرار است قیمت بلیت 12.5 درصد کاهش پیدا کند تا علاقمندان و هواداران پرشورتر در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در پایان افزود: در این جلسه تصمیماتی گرفته‌ایم که بحث فروش بلیت برعهده باشگاه‌های  استقلال و پرسپولیس باشد. با شرکت برهان نوین به جمع‌بندی نرسیدیم و قراردادمان را فسخ کردیم و این اتفاق باعث شد استقلال و پرسپولیس مثل باشگاه‌های دیگر به فکر بلیت فروشی و درآمدزایی باشند تا کمکی برای این باشگاه‌ها باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس