کد خبر 776400
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷

به گزارش مشرق، سوزان لوئیس که فرزند هنرپیشه کمدی است اکنون روزها در خیابان‌های فیلادلفیا و پنسیلوانیا می‌گذراند.دختر بازیگر و کمدین مشهور آمریکایی جری لوئیس با وجود ثروت زیاد پدرش، بی‌خوانمان بوده و کارتن خوابی می‌کند.این دختر که اکنون در اواخر ۶۰ سالگی به سر می برد زندگی سختی داشته و تمام وسایل زندگی اش به اندازه یک کیسه است.

پدر وی جری لوئیس که به تازگی بر اثر بیماری در سن ۹۱ سالگی مرده است نیز در طول سالهای گذاشته هیچ توجهی به این دختر خود نداشته و او را در کنار دیگر فرزندانش قرار نداده بود.جری لوییس در طول مدت عمر حرفه‌ای خود جوایز متعددی را از جشنواره فیلم کمدی آمریکا، دوربین طلایی،اتحادیه منتقدین فیلم لس آنجلس و جشنواره فیلم ونیز از آن خود کرده‌است و در منطقه یادبودمشاهیر هالیوود دو ستاره برای خود دارد. سیارک ۱۱۵۴۸ به نام اوست.سوزان ادعا می‌کند پدرش هر زمان که وقت داشته به ملاقات وی می‌آمده و زمان کوتاهی را با او می‌گذرانده است.

منبع : بانی فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    4 2
    اين زن يا دروغ ميگويد يا ديوانه است او ميتواند با يك ازمايش ساده خون ثابت كند كه فرزند جري لوئيس است و ادعا إرث كند و مسلما در امريكا وكيل هايي هستند كه دنبال او خواهند كشت و سهم او را صد در صد برايش خواهند گرفت امريكا كشور اينگونه تقاضا ها است و وكيل ها با سر پرونده اين خانم را به دادگاه خواهند برد ،
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
      3 0
      پول اولیه وکیلش را تو می دهی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس