کد خبر 776364
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
سوروس

«صهیونیست خبیث پولدار» در کتاب soros on soros می نویسد: « اگر روزی مردی وجود داشته بوده باشد که تمام ملاک‌های یک توطئه‌گر جهانیِ صهیونیستیِ الیگارش را داشته باشد، آن مرد من هستم»!

 به گزارش مشرق، ماجرا پیچیده تر از این حرفهاست!   نسل کشی در «میانمار» را می گوییم که این روزها صدای همه مردم جهان را در آورده است. در میان انبوه ابراز همدردی ها با مسلمانان این کشور و حجم وسیع محکوم کردنها، یک بخش ماجر هم هست که هنوز خیلی زیر و رو نشده است.

چند روزی است که برخی خبرگزاری ها از حضور و ردپای بنیاد «سوروس» در بحران میانمار حرف می زنند. البته حضور «سوروس» در میانمار، نقلِ امروز و دیروز نیست و به سال 2013 بر می گردد.

یعنی درست یک سال پس از اوج گرفتن درگیری ها میان مسلمانان و بوداییان! نکته عجیب و غریب ماجرا این است که «سوروس» - در ظاهر – طرفدار حقوق مسلمانان است  اما خبرگزاری «اسپوتنیک» از اسنادی حرف می زند که نشان می دهند  بنیاد «سوروس» بصورت مخفیانه و به بهانه دفاع از حقوق اقلیت مسلمان، آتش اختلافات دینی و فرقه ای را شعله ور کرده است.

ادعای «اسپوتنیک» آنقدر جذاب و جلب توجه هست که ما را به نوشتن از مالک اصلی بنیاد «سوروس» یعنی  «جوروج سوروس» و شما را به خواندن ادامه گزارش از شخص وادار کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    5 0
    سوروس کسی هست که نقشه تجزیه کشورهای منطقه را برای امریکا و اسرائیل درست کرد و اونها انجامش میدن
  • مهماندار هواپیما DE ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    4 3
    خبیث تر از تو سران فتنه هستند که حرف تو الدنگ را گوش دادن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس